تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 13:36
کد خبر : 42387

حمایت بیمه سینا از شرکت‌های فعال حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

حمایت بیمه سینا از شرکت‌های فعال حوزه نفت، گاز  و پتروشیمی
اخبار پولی مالی_بیمه سینا با حضور در دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید‌پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور IFEEX2023 گامی در حمایت از این صنایع برداشت.

به گزارش اخبار پولی مالی،در راستای حمایت از صنایع نفت، گاز و پتروشیمی؛ بیمه سینا با حضور در دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید‌پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور IFEEX2023 آمادگی خود را برای نقش‌آفرینی در این صنعت اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، بیمه سینا که با داشتن شعبه فعال در جزیره قشم از سالیان گذشته در کنار مردم و شرکت‌های فعال حوزه نفت و انرژی این منطقه بوده است، امسال با حضور در این رویداد نمایشگاهی در تلاش است تا خدمات بیمه‌ای خود را به صنعتگران حوزه نفت و گاز کشور معرفی کند.

این گزارش می افزاید، در این نمایشگاه که با نشست‌های تخصصی و حضور شرکت‌ها، مسئولان و فعالان صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید‌پذیر برگزار می‌شود، نمایندگان و کارشناسان بیمه سینا ضمن ارائه مشاوره بیمه‌ای به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، به صورت تخصصی، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، ‌محصولات و خدمات بیمه‌ای خود در رشته‌های انرژی، مهندسی، مسئولیت و آتش‌سوزی را برای شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان تشریح می‌کنند.

طبق این گزارش، بیمه سینا در سال جاری پروژه‌های مختلفی از جمله پروژه احداث خط لوله ۳۲ اینچی فاز ۱۶ پارس جنوبی، دکل‌های حفاری خشکی و دریایی را تحت پوشش بیمه‌ قرار داده است.

یادآور می‌شود، ایجاد ارتباط سازنده بین صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و مناطق آزاد، مناطق ویژه اقتصادی، همچنین شناسایی و معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه در این مناطق از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.

گفتنی است، دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید‌پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور سوم تا پنجم بهمن ماه با حضور فعال بیمه سینا در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی و مرکز بین‌المللی رشد جزیره قشم برگزار می‌شود.

منبع_  روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سینا

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.