تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آذر 1401 - 15:25
کد خبر : 36144

تا پایان آبان‌ماه؛

حق بیمه صادره «کارآفرین» به ۲هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید

حق بیمه صادره «کارآفرین» به ۲هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید
اخبار پولی مالی_ شرکت بیمه کارآفرین در هشت ماهه نخست امسال رقمی بیش از 2هزار و 213 میلیارد تومان حق بیمه در رشته‌های مختلف فروخته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پولی مالی، شرکت بیمه کارآفرین که با نماد «وآفری» در بورس تهران ثبت شده ولی هنوز پذیرش نشده، گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان‌ماه را در سامانه کدال منتشر کرده است.

این شرکت از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه، بعلاوه تولید ۲ هزار و ۲۱۳ میلیارد تومان حق بیمه، بیش از ۷۶۷ میلیارد تومان نیز در رشته‌های مختلف خسارت پرداخت کرده است.

نکته مهم در گزارش فعالیت منتشر شده این است که ۴۵ درصد از حق بیمه تولید شده در این شرکت، مربوط به رشته بیمه زندگی اندوخته‌دار است. این موضوع از این جهت حایز اهمیت است که در صنعت بیمه کشور بیشتر شرکت‌ها بدنبال فروش بیمه‌نامه‌های ثالث اجباری، بدنه خودرو و درمان هستند و کمتر به بخش فروش بیمه زندگی می‌پردازند.

همزمان ۵۵ درصد از خسارت پرداختی این شرکت هم مربوط به رشته بیمه زندگی اندوخته‌دار است. بدین معنا که بیمه کارآفرین از ابتدای امسال ۹۹۷ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان حق بیمه در رشته زندگی تولید کرده و ۴۲۵ میلیارد و ۸۷ میلیون تومان به دارندگان بیمه‌نامه زندگی خود خسارت پرداخت کرده است.

حق بیمه تولید شده این شرکت در رشته درمان ۱۱ درصد و در رشته ثالث اجباری ۹ درصد بوده و به ترتیب خسارت پرداختی به آنها نیز ۲۰ و ۸ درصد بوده است.

بیمه کارآفرین همچنین در یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان‌ماه ۳۳۶ میلیارد و ۹۲۶ میلیون تومان حق بیمه تولید کرده و ۱۲۵ میلیارد و ۴۴۱ میلیون تومان هم خسارت پرداخت کرده است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.