تاریخ انتشار : جمعه 21 مرداد 1401 - 19:30
کد خبر : 23566

گزارش؛

حضور متفاوت پلی ران در بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان

حضور متفاوت پلی ران در بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان
اخبار پولی مالی_ شرکت پلی‌ران در حال حاضر ۴ کارخانه در ایران دارد و با بیش از ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و و ده‌ها هزار نفر به صورت غیر مستقیم درحال فعالیت است.

به گزارش اخبار پولی مالی، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان صبح روز ۲۱ امردادماه ۱۴۰۱ با حضور۹۰۰ شرکت‌ داخلی و خارجی از جمله فرانسه، ایتالیا، آلمان، ترکیه و…  که با توسط اتاق تعاون ایران برگزار شده است در نمایشگاه بین المللی  آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش،پاویون شرکت پلی ران امسال متفاوت تر از سال های گذشته و با سبک و رویکردی جدید در این نمایشگاه حضور یافت.

پلی‌ران که برای نخستین بار توانسته سیستم تکنولوژی هایتک اکسپوی دبی را در ایران اجرا کند از دو بخش مجزا تشکیل شده است؛ بازدیدکنندگان ابتدا وارد سالن نمایشی شده و در آنجا می‌توانند سیستماتیک تولیدات چهار کارخانه پلی‌ران را در صفحه نمایشی بزرگ که به این منظور طراحی شده از نزدیک ببینند و پس از آشنایی با مراحل تولید، وارد سالن دوم شده تا با تولیدات این شرکت از نزدیک آشنا بشوند.

علی حفیظی مدیر بازاریابی پلی‌ران در مورد ایده ایجاد این پاویون گفت: پشت این ایده چهار سال فکر مستمر مدیرعامل پلی‌ران بود که امسال هم‌تراز با تکنولوژی روز دنیا با موفقیت تمام در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اجرایی شد.

وی همچنین کیفیت محصولات این شرکت را بسیار خاص و ویژه دانست و افزود: کیفیت محصولات پلی‌ران به گونه ایست که همه کشورهای اطراف از جمله عراق، ارمنستان و کشورهای عربی از محصولات این شرکت به عنوان محصولات برتر استفاده می‌کنند و به جرات می‌توان گفت که در نمایشگاه با این کیفیت رقیبی نخواهیم داشت.

مدیر بازاریابی پلی ران با اشاره به این مطلب که این شرکت ده‌ها قلم کالای مختلف دارد که از نمونه‌های اروپایی بهتر است افزود: در واقع نگاه و تمرکز مدیران پلی‌ران همواره بر این بوده که محصولاتی که وارد بازار می‌شود بهترین کیفیت را داشته باشد و کارهایی که در حال حاضر در این شرکت انجام می‌شود دقیقا کارهای دو سال آینده است که امروز اجرایی شده‌است.

حفیظی در پاسخ به این سوال که آیا محصولات این شرکت قابلیت رقابت با کشورهای اروپایی دارید بیان داشت: بله دقیقا این اتفاق افتاده و زمانی که پلی ران در مزایده ساخت لوله‌های فاضلاب برج میلاد که بزرگترین نماد ایران است در بین رقبای خارجی خود برنده مزایده و اول شد، نشان داد که قدرت رقابت با شرکت‌های قدرتمند خارجی را دارد و می‌تواند همانند آنها بهترین محصولات را تولید کند.

مدیر بازاریابی پلی‌ران رباتیک شدن کارخانه را رویکرد این شرکت در آینده‌ای نزدیک عنوان کرد و افزود: این مجموعه ۵۴ طرح توسعه ای در دست اقدام دارد و موفه آب باران یکی از آنهاست که تست ۱۵۰ بار ارتفاع را دارد این در حالی است که هیچ سیستمی در دنیا تحمل ۱۵۰ متر ارتفاع آب باران را ندارد مگر اینکه از جنس چدن استفاده شود و ثبت اختراع شده است.

گفتنی است پلی‌ران در سال ۱۳۵۲ با انگیزه ایجاد تحول در صنعت تولید لوله و اتصالات پلیمری و گسترش آن در بخش‌های کشاورزی و ساختمانی کشور تاسیس شد و امروز پس از گذشت حدود نیم قرن با چهار واحد تولیدی پیشرفته به عنوان بزرگترین و معتبرترین تولیدکننده لوله و اتصالات پلیمری در کشور و به عنوان تولیدکننده پیشرو و نوآور در بخش کشاورزی و ساختمانی به شمار می‌رود.
این مجموعه با اتکا به دانش و تجربه بالای متخصصان بومی و استفاده از تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا، همواره نقشی مهم در عرصه تولید ملی ایفا کرده و با این پشتوانه محصولاتی قابل ارائه و رقابت با برترین‌های دنیا ارائه داده است و با افتخار این محصولات درکشورهای اروپایی از جمله آلمان و کشورهای همجوار مورد استفاده قرار گرفته است.

حفیظی مدیر بازاریابی پلی‌ران در ادامه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: بیش از ۴ هزار نوع محصول در پلی‌ران تولید می‌شود که در نگاه نخست به نظر یکسری قطعات ساده اتصالی است اما تمامی این محصولات با بالاترین کیفیت جهانی تولید می‌شود. ما در بیشتر محصولات سعی کردیم بهترین دنیا باشیم، به عنوان مثال لوله‌های پوش فیت سایلنت تولید شده جز بی‌صداترین لوله‌های دنیاست که گواهینامه فرانهوفر از کشور آلمان را کسب کرده‌است. این لوله‌ها با استفاده از جدیدترین فناوری کواکستروژن ، مقاومت فوق‌العاده‌ای در برابر دمای بالا تا ۹۵ درجه سانتیگراد را دارد و می‌تواند بهترین جایگزین چدن باشد.

مدیر بازاریابی پلی‌ران تصریح کرد: شعار کامل‌تر، دقیق‌تر و آب‌بند روی تمامی کاتالوگ محصولات درج شده است که کاملتر اشاره به مجموعه بسیار متنوع از اتصاات و مزایای رقابتی C.A مانند اتصالات سایز بالا، آب باران، سیفون با دریچه بازدید، بن بست پایدار، ابزا، زانو بست خور و زانو بلند و …. دارد.

وی ادامه داد‌: رویکرد پلی‌ران در آینده‌ای نزدیک به سمت رباتیک شدن کارخانه است و این مجموعه ۵۴ طرح توسعه‌ای در دست اقدام دارد و موفه آب باران است که تست ۱۵۰ بار ارتفاع را دارد که هیچ سیستمی در دنیا تحمل ۱۵۰ متر ارتفاع آب باران را ندارد مگر اینکه از جنس چدن استفاده شود و ثبت اختراع شده‌است.

حفیظی در خصوص موانع تولید و سرمایه‌گذاری در ایران تصریح کرد: اگر ایرانی باشی و عاشق کشور خود حتما در همین کشور به دستاوردهای عظیمی دست پیدا خواهی کرد.
وی در پایان گفت : پلی‌ران در حال حاضر ۴ کارخانه در ایران دارد و با بیش از ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و و ده‌ها هزار نفر به صورت غیر مستقیم درحال فعالیت است.

گفتنی است بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از ۲۱ تا ۲۴ امرداد ماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است.

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.