تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401 - 14:18
کد خبر : 46386

حضور سرپرست بانک ملی در منزل همکاران جانباز

حضور سرپرست بانک ملی در منزل همکاران جانباز
اخبار پولی مالی_ به مناسبت فرا رسیدن چهارم شعبان، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، ابوالفضل نجارزاده، سرپرست بانک ملی ایران به طور جداگانه در منازل ماشاءالله نصیری فرد، همکار جانباز هفتاد درصد و سعید شیرازی، همکار جانباز سی درصد حضور یافت و از نزدیک در جریان مسایل و موضوعات آنان قرار گرفت.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این دیدارها که رضا خسروی رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدا و همچنین محمدرضا عبدالملکی رئیس اداره کل حوزه مدیریت نیز حضور داشتند، سرپرست بانک ملی ایران طی سخنانی اظهار کرد: جانبازان یادآور فداکاری بی دریغ، ایمان عمیق و وفاداری به آرمان های بزرگ انقلاب و میهن اسلامی بوده و بزرگانی هستند که قامت غیرت برافراشتند تا پرچم اقتدار ایران اسلامی را استوار بدارند. جانباز، آلبوم تماشایی خاطرات سرخی است که از دلاور مردی های عباس گونه های وطن، به جا مانده است.

وی افزود: همه ما در مجموعه بانک ملی ایران در تلاش هستیم تا مشکلات جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا به حداقل ممکن برسد و در این راه از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

رضا خسروی نیز در این دیدارها بیان کرد: جانبازان بدون شک غیورمردانی هستند که برای دفاع از مرز و بوم و ناموس کشور، جسم، روح و روان خود را فدا کرده اند و در این راه با وجود تحمل سختی های فراوان و آسیب های ناشی از جنگ، همچنان برای دفاع از آرمان های انقلاب و کشور آماده اند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.