تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400 - 12:32
کد خبر : 5314

طی مراسمی با حضور برندگان ممتاز:

جوایز جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین اهدا شد

جوایز جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین اهدا شد
اخبار پولی مالی- جوایز برندگان نهمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین اهدا شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، مراسم اهدای جوایز ممتاز نهمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک با حضور برندگان ممتاز جشنواره و جمعی از مدیران ارشد بانک اقتصادنوین۱۲ آبان ماه برگزار شد و برندگان جوایز خود را دریافت کردند.
در ابتدای این مراسم، رئیس هیئت‌مدیره بانک اقتصادنوین با تاکید بر نقش مهم قرض‌الحسنه در تحقق مسئولیت اجتماعی بانک گفت: بانک اقتصادنوین از ابتدای سال گذشته تا امروز، شش هزار و ۶۴۱ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از طریق اشتغال‌زایی به مبلغ نزدیک به چهار هزار میلیاردریال پرداخت کرده است.
محمدعلی ایزدی با بیان اینکه بانک اقتصادنوین در دوران پاندومی کرونا هم در بخش اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ایفای نقش کرده، افزود: این بانک ۱۰۲ هزار و ۱۸۶ فقره تسهیلات برای حمایت از بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی، یارانه‌بگیران و مستاجران آسیب‌دیده از شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا پرداخت کرده است. همچنین چندین بیمارستان و درمانگاه نیز به تجهیزات پزشکی ویژه درمان بیماران مبتلا به کرونا مجهز شده است.
او با تاکید بر اینکه ساخت مدرسه و کمک به رشد و بالندگی کودکان سرزمینمان از رویکردهای مهم در حوزه مسئولیت اجتماعی بانک است، اظهار داشت: در ۱۱ سال گذشته، تعداد مدارس بانک اقتصادنوین که در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور ساخته شده، به ۴۳ واحد رسیده است. از این تعداد ۳۲ واحد به بهره‌برداری رسیده، ۸ واحد در حال ساخت است و سه مدرسه نیز در مرحله آغاز عملیات اجرایی ساخت قرار دارند.
در پایان مراسم برندگان خوش‌اقبال جوایز یک میلیارد ریالی این جشنواره جوایز خود را دریافت کردند و جوایز سایر برندگان جشنواره نیز به حسابشان نزد بانک اقتصادنوین واریز شد.
گفتنی است، نهمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین از ۲۰ فروردین تا ۲۰ مهرماه و مراسم قرعه‌کشی آن ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور هیئت نظارت برگزار شد.
مشتریان ارجمند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اطلاع‌رسانی نهمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین مراجعه یا با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک با شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.