تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1400 - 15:15
کد خبر : 457

ویژه شبکه فروش :

جشنواره آفتاب بیمه باران آغاز شد

جشنواره آفتاب بیمه باران آغاز شد
اخبار پولی مالی- جشنواره فروش شرکت بیمه باران با عنوان جشنواره آفتاب با هدف قدردانی از تلاش‌های مستمر شبکه فروش آغاز شد.

به گزارش اخبار پولی مالی، جشنواره فروش شرکت بیمه باران با عنوان جشنواره آفتاب با هدف قدردانی از تلاش‌های مستمر شبکه فروش، شامل نمایندگان باران (نمایندگان موضوع آئین‌نامه‌های شماره ۷۵و ۹۶ مصوب شورای عالی بیمه) و کارگزاران رسمی بیمه و به منظور ارج نهادن به اعتماد متقابل شرکت بیمه باران و شبکه فروش آغاز شد.

به  روابط عمومی، در طول مدت جشنواره، گزارشات روزانه، هفتگی و ماهانه در ارتباط با شاخص‌های عملکردی اجزای شبکه‌ فروش و ارائه خدمات شرکت از بابت تعداد بیمه‌نامه صادره، حق‌بیمه صادره و وصولی به تفکیک رشته‌های بیمه‌ای و همچنین به‌طور خاص، طیف بسیار متنوعی از سایر شاخص‌های عملکردی دفاتر بازاریابی و هماهنگی منطقه‌ای، از سوی باران تهیه و مستمراً به شبکه فروش اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سی‌ام مهرماه مهلت پایانی جشنواره آفتاب است و پنجم آبان‌ماه نتایج نهایی آن از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی شرکت بیمه باران منتشر خواهند شد.

دو شاخص کلیدی قابل ارزیابی در این جشنواره، تعداد بیمه‌نامه و وصول حق بیمه است که میزان حداقل هدف در هر یک براساس جدول زیر در نظر گرفته خواهد شد.

حداقل هدف در وصول حق‌بیمه

شبکه ­فروش

حداقل هدف در وصول حق­ بیمه

نماینده فروش بیمه زندگی (آئین ­نامه ۹۶)

۱۰۰ (صد) میلیون تومان

نماینده حقیقی بیمه (آئین­ نامه ۷۵)

۲۰۰ (دویست) میلیون تومان

کارگزاری رسمی بیمه (آئین ­نامه ۹۲)

۲۰۰ (دویست) میلیون تومان

 

حداقل هدف در تعداد بیمه‌نامه

شبکه­ فروش

حداقل هدف در تعداد بیمه­ نامه صادره جدید

نماینده فروش بیمه زندگی (آئین­ نامه ۹۶)

۲۰ فقره بیمه­ نامه

نماینده حقیقی بیمه (آئین ­نامه ۷۵)

۳۰ فقره بیمه ­نامه

کارگزاری رسمی بیمه (آئین ­نامه ۹۲)

۳۰ فقره بیمه­ نامه

همچنین جوایز برگزیدگان به شرح زیر است: رتبه اول: ۲۰ میلیون تومان رتبه دوم: ۱۰ میلیون تومان رتبه سوم: ۵ میلیون تومان همچنین به منظور تشویق شبکه فروش، به نمایندگانی که حداقل اهداف تعداد بیمه‌نامه صادره و وصول حق بیمه در طول مدت جشنواره را محقق کنند، جوایز ۵ میلیون تومانی به قید قرعه اهدا خواهد شد.

امتیاز نمایندگان، براساس ابلاغیه صادرشده محاسبه خواهد شد؛ این ابلاغیه در کانال تلگرامی بیمه باران به آدرس telegram.com/BaranLifeIns قرار گرفته است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.