تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 - 13:48
کد خبر : 11665

در ده ماهه 1400 صورت گرفت:

تولید ۱۰هزار میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان پرتفوی توسط بیمه آسیا

تولید ۱۰هزار میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان پرتفوی توسط بیمه آسیا
اخبار پولی مالی- عملکرد خوب در یک شرکت بیمه، تنها جذب پرتفوی بیشتر نیست، بلکه پرداخت به موقع، دقیق و منصفانه به مردم ومشتریان است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در نخستین روز از سفر به استان کرمان با نمایندگان و روسای شعب این استان دیدار و گفت و گو کرد.

مسعود بادین ضمن تبریک فرارسیدن ایام ا… دهه فجر، از تلاش بی دریغ کارکنان و شبکه فروش بیمه آسیا در ارتقاء جایگاه این شرکت بزرگ تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: در نتیجه این تلاش هاست که در ده ماهه ۱۴۰۰بیمه آسیا بیش از ۱۰هزار میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان پرتفوی تولید کرده است.

مدیر عامل بیمه آسیا سپس به نقش آموزش بر بهبود عملکرد بیمه ای تاکید کرد و گفت: با تقویت فرایند آموزش در شرکت به ویژه برای شبکه فروش ما می توانیم ریسک های جدید را به خوبی شناسایی کرده و ریسک های مناسب را انتخاب کنیم.

وی در ادمه تاکید کرد: عملکرد خوب در یک شرکت بیمه ای تنها جذب پرتفوی بیشتر نیست، بلکه پرداخت به موقع، دقیق و منصفانه به مردم ومشتریان باید از اولویت های کاری هر شرکت بیمه ای باشد که خوشبختانه در بیمه آسیا این اتفاق خوب به شایستگی انجام شده است.

در ادامه این نشست، نوربخش نماینده با سابقه بیمه آسیا در استان کرمان به نمایندگی از شبکه فروش، در اظهاراتی با قدردانی از حضور مدیر عامل و هیات همراه در استان کرمان، گفت: با توجه به موفقیت های بسیار ارزشمند و بزرگ بیمه آسیا در چند سال اخیر، مایه افتخار است که در این شرکت فعالیت می کنیم و تحت برندی خوشنام، خدمتگزار مردم هستیم.

وی افزود: یقینا با حضور آقای مسعود بادین در بیمه آسیا، این شرکت شاهد تحولات بسیار بزرگ و ساختاری در حوزه فنی و مالی و سرمایه گذاری بوده است.

در ادامه این نشست صمیمانه، شبکه فروش و روسای شعب استان با ارائه گزارشی از فعالیت های خود، به بیان مسائل و مشکلات پرداختند و مدیر عامل بیمه آسیا نیز رهنمود ها و دستوراتی را در جهت تسهیل و بهبود در فرایند فعالیت ها صادر کرد.

گفتنی است، بهروز ناظمی، معاون امور استان ها و شبکه فروش، غلامرضا سرلک، معاون فنی بیمه های اموال، احمد جهاندیده، معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و محمد مظفر خرمی، مدیر روابط عمومی در این سفر مدیر عامل بیمه آسیا را همراهی می کردند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.