تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 - 10:00
کد خبر : 42600

تداوم صدرنشینی بیمه تعاون در سوپرلیگ کاراته

تداوم صدرنشینی بیمه تعاون در سوپرلیگ کاراته
اخبار پولی مالی_ سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور با ثبت دومین شکست تیم دانشگاه آزاد و تداوم صدرنشینی بیمه تعاون پیگیری شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از مهر، هفته سوم از رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور، جمعه هفتم بهمن ماه در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد واحد همدان برگزار شد که بیمه تعاون با کسب دو پیروزی دیگر جمع امتیازات خود را به عدد ۱۸ رساند و جایگاه خود را در صدور جدول مستحکم کرد. شاگردان حسن روحانی ابتدا آوای رزم را ۲۶ بر یک شکست داده و سپس «کان ذن ریو» را ۲۵ بر ۳ شکست دادند تا به عنوان بخت نخست کسب عنوان قهرمانی لقب بگیرند.

شاگردان احمد صافی در تیم دانشگاه آزاد بعد از باخت هفته گذشته به بیمه تعاون، این هفته هم برابر پاس بازنده تاتامی را ترک کردند تا با فاصله شش امتیازی با صدر جدول امیدهای خود را برای قهرمانی کمرنگ تر از قبل ببینند.
در جدول رده بندی بیمه تعاون با ۱۸ امتیاز صدرنشین است. دانشگاه آزاد با ۱۲ امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد. رعد پدافند هوایی با شش بازی و ۹ امتیاز، پاس فراجا هم با ۴ بازی دو امتیاز سوم و چهارم هستند.

گفتنی است به تازگی مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز به دلیل افتخارآفرینی های متعدد تیم کاراته بیمه تعاون در عرصه های بین المللی از این شرکت تقدیر کرده و نقش اقدامات بیمه تعاون در توسعه فعالیت های ورزشی را تأثیرگذار در نشاط و افزایش سلامتی آحاد جامعه مطرح کرده است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.