تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1402 - 14:52
کد خبر : 77915

بیمه سینا به مجمع می نشیند

بیمه سینا به مجمع می نشیند
اخبار پولی مالی-مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه سینا به منظوراصلاح اساسنامه شرکت مطابق با اساسنامه ابلاغی بیمه مرکزی ج.ا.ایران برگزار می شود.

به گزارش اخبار پولی مالی، شرکت بیمه سینا طی اطلاعیه اعلام کرد، جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده راس ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ برگزار می‌شود.

بدین‌وسیله از تمامی سهامداران و یا نماینده قانونی و تام الاختیار آنان دعوت می‌شود تا در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت که ساعت ۰۸:۳۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۲/۱۲/۱۴۰۲ در محل خیابان شهید بهشتی نرسیده به خیابان ولیعصر پلاک ۳۰۹ ساختمان شرکت بیمه سینا سالن اجتماعات برگزار می شود، حضور بهم رسانند.

سهامداران و یا نمایندگان قانونی آنان می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه مجمع با ارائه کارت ملی، وکالتنامه رسمی برای اشخاص حقیقی و معرفی نامه معتبر برای نمایندگان اشخاص حقوقی از ساعت ۰۷:۳۰ همان روز به محل برگزاری جلسه مجمع به آدرس فوق الذکر مراجعه نمایند.
دستور جلسه:
۱- اصلاح اساسنامه شرکت مطابق با اساسنامه ابلاغی بیمه مرکزی ج.ا.ایران
۲- سایر مواردی که تصمیم گیری راجع به آن در صلاحیت مجمع عمومی فوق‌العاده است.

در راستای ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار، سهامداران محترمی که قصد شرکت حضوری در مجمع را ندارند، می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی این شرکت به نشانی www.sinainsurance.com پخش زنده مجمع را صرفاً برای اطلاع از رویدادها و تصمیمات مجمع، مشاهده فرمایند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.