تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 10:16
کد خبر : 8850

به واحدهای خسارت دیده از کرونا

بیمه تعاون ۱۰۰میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد

بیمه تعاون ۱۰۰میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد
اخبار پولی مالی- شرکت بیمه تعاون ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت به واحدهای صنفی و کسب و کارهای صنایع کوچک و متوسط تعطیل شده بر اثر بحران کرونا پرداخت کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون  یونس مظلومی، مدیر عامل بیمه تعاون در نشستی با خبرنگاران تبریز، با اشاره به انجام مسوولیت های اجتماعی بیمه تعاون، اظهار کرد: این مبلغ در قالب بیمه توقف کسب و کار به سه هزار واحد صنفی در کشور پرداخت شده است.

وی افزود: هدیه لوازم التحریر به دانش آموزان و ترویج فرهنگ بیمه از سایر خدمات اجتماعی بیمه تعاون بوده که در سطح کشور انجام شده است.

مظلومی ادامه داد: برای رقابت سالم و گشایش صنعت بیمه به تعداد شرکت های بیمه در کشور اضافه شده و فعالیت به سمت رقابتی تر شدن پیش رفته است؛ گرچه به لحاظ شاخص های اقتصادی این رقابت کامل نیست و نیمه متمرکز است.

وی با بیان اینکه معیار اصلی در بیمه تعاون، توسعه کسب و کار و سودآوری است، افزود: نباید بیمه وارد ضرر و زیان شود چون نتایج آن به مردم و بیمه گذار بر می گردد.

وی خاطر نشان کرد: برای ارتقای رضایت خسارت گیرندگان بیمه تعاون مرکز سنجش ویژه رضایت خسارت گیرندگان راه اندازی شده و این مرکز ملکف است تا زمانی که رضایت کامل بیمه گذاری که خسارت دریافت کرده را اخذ نکرده است پی گیر جلب رضایت وی شود و این مرکز در بیمه های دیگر وجود ندارد.

مدیرعامل بیمه تعاون همچنین با اشاره به سهم این بیمه در صنعت بیمه کشور گفت: سهم ما نسبت به کل بیمه های کشور ۱.۵درصد است و ۴۰۰ هزار نفر در ایران تحت پوشش بیمه تعاون هستند و در مجموع یک هزار نمایندگی داریم که از این تعداد ۱۰۰ نمایندگی در آذربایجان شرقی فعال هستند.

مظلومی اظهار کرد: آذربایجان شرقی ۳.۸ درصد سهم صنعت بیمه کل کشور معادل سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان را تولید می کند که متوسط سهم بیمه تعاون در این استان هفت درصد است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت اپلیکیشن های مختلف در عرصه بیمه، گفت: ثبت نام بیمه به صورت آنلاین تنها ۲ درصد است و باقی این سهم، به شیوه گذشته و به صورت حضوری توسط نمایندگان بیمه ها انجام می شود و در واقع ترجیح اصلی بیمه گذاران همان روش رایج است طوری که بر اساس پیش بینی های انجام شده حداکثر افزایش ثبت نام بیمه به صورت آنلاین به پنج درصد خواهد رسید.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.