تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1400 - 11:35
کد خبر : 14961

به ازای هر سهم :

بیمه اتکایی ایرانیان ۲۰۰ ریال سود تقسیم کرد

بیمه اتکایی ایرانیان ۲۰۰ ریال سود تقسیم کرد
اخبار پولی مالی- مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه اتکایی ایرانیان روز یکشنبه 22 اسفند با حضور 35/77 درصد صاحبان سهام در محل دانشگاه خاتم برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی، مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه اتکایی ایرانیان همزمان با دوازدهمین سالروز تاسیس این شرکت برای رسیدگی و تصویب عملکرد حسابهای سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در روز یکشنبه ۲۲ اسفند با حضور ۳۵/۷۷ درصد صاحبان سهام در محل دانشگاه خاتم برگزار شد.
بنابر این گزارش ، در آغاز جلسه سید محمد آسوده مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان گزارش عملکرد و حسابهای یکسالۀ شرکت را ارائه نمود که پس از قرائت گزارش حسابرسی مورد بررسی و تصویب سهامداران قرار گرفت. بر اساس این گزارشها سود هر سهم شرکت در دوره رسیدگی ۹۵۹ ریال بود که مجمع عمومی با پرداخت ۲۰۰ ریال سود به ازای هر سهم به سهامداران و تخصیص مابقی برای تقویت بنیه مالی و افزایش سرمایه شرکت موافقت کرد .
خاطر نشان می نماید سهامداران ، درمجمع عمومی فوق العادۀ شهریور ۱۴۰۰ با افزایش ۱۰۰ در صدی افزایش سرمایه موافقت کرده بودند که ۳۰ در صد آن درهمان دوره انجام شد و ۷۰ در صد افزایش باقیمانده به هیأت مدیره شرکت تفویض گردید تا طی ۲ سال به اجرا در آید . سرمایه شرکت در حال حاضر ۵،۲۰۰ میلیارد ریال می باشد که با توجه سود انباشته موجود به زودی بخش دوم افزایش سرمایه نیز انجام خواهد شد.
شایان ذکر است که محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران نیز در این جلسه حضور داشتند که با ابراز دیدگاههای خود نسبت به شرکت و مدیریت آن از عملکرد شرکت تشکر و قدردانی نمودند .
در پایان سهامداران و هیات رئیسه مجمع عمومی رضایت خود از عملکرد شرکت را اعلام و از تلاش مدیران و کارکنان در نیل به اهداف شرکت قدردانی نمودند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.