تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 - 13:10
کد خبر : 4869

به صنایع غذایی پاک تلیسه:

بیمه آسیا ۵۱ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد

بیمه آسیا ۵۱ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد
اخبار پولی مالی-بیمه آسیا خسارت بیش از 51 میلیارد ریالی آتش­ سوزی شرکت صنایع غذایی پاک تلیسه در استان البرز را پرداخت کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل ازروابط عمومی بیمه آسیا، در پی وقوع حادثه و اعلام خسارت از سوی شرکت صنایع غذایی پاک تلیسه (۲۰۲) در استان البرز که به دلیل انفجار ظروف تحت فشار صنعتی دچار حادثه آتش سوزی شد، کارشناسان بیمه آسیا در این استان بلافاصله به محل حادثه مراجعه و پس از بازدید و بررسی کارشناسی به برآورد خسارت پرداختند.
این گزارش می افزاید: پس از بررسی های کارشناسی و ارزیابی خسارت های ناشی از حریق، میزان خسارت به مبلغ بیش از ۵۱ میلیارد ریال برآورد شد و چک خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن طی مراسمی در دفتر بیمه گذار، توسط رییس شعب بیمه آسیا در استان البرز به مدیرعامل شرکت صنایع غذایی پاک تلیسه تحویل شد.
بنا بر این گزارش: شرکت صنایع غذایی پاک تلیسه از سال ۱۳۹۲ تا کنون تحت پوشش بیمه های آتش سوزی، اتومبیل، مسئولیت مدنی، درمان و عمر و پس انداز بیمه آسیا بوده است.
این گزارش می افزاید، شرکت صنایع غذایی پاک تلیسه تولید کننده محصولات غذایی با برند تجاری ۲۰۲ و از واحدهای صنعتی فعال در استان البرز است و در حال حاضر با بیش از ۱۰۰۰ نفر پرسنل به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های فرآورده های گوشتی به شمار می آید.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.