تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 - 12:11
کد خبر : 9006

در تعداد تراکنشهاي پرداخت قبض و خريد شارژ :

به‌پرداخت ملت؛ بالاترین سهم تراکنش‌های از آن خود کرد

به‌پرداخت ملت؛ بالاترین سهم تراکنش‌های از آن خود کرد
اخبار پولی مالی- شرکت به‌پرداخت ملت رتبه نخست کشور را در تعداد تراکنشهاي پرداخت قبض و خريد شارژ از آن خود کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، بنا بر آخرین گزارش منتشرشده از سوی شرکت شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی) در شهریورماه ۱۴۰۰، به‌پرداخت ملت بالاترین سهم تعداد تراکنش های پرداخت قبض و خرید شارژ به خود اختصاص داده است.

این شرکت با کسب سهم ۲۳،۶۲ درصدی از تعداد تراکنش های پرداخت قبوض و خرید شارژ بالاترین سهم را در میان شرکتهای پرداخت الکترونیک از آن خود کرده است.

بر اساس گزارش های دوره های قبل ، شرکت به پرداخت با برنامه ریزی دقیق و هدفمند توانسته است در یکسال گذشته رشد مستمر و قابل ملاحظه ای در کسب سهم بازار این حوزه داشته باشد.

شایان ذکر است بر اساس گزارش اقتصادی شاپرک شهریورماه امسال ، به پرداخت ملت با کسب ۲۰،۴۲ درصد از کل تراکنش های ثبت شده ، بالاترین سهم تعداد تراکنش رابه خود اختصاص داده است و کماکان جایگاه نخست را در تعداد تراکنشهای انجام شده در میان شرکتهای پرداخت الکترونیک از آن خود کرده است .

علاوه بر این، شرکت به پرداخت ملت به لحاظ ارزش مبالغ تراکنش‌ها نیز با کسب سهم ۱۹،۳۶ درصدی از کل مبلغ تراکنشهای انجام شده، بالاترین سهم را کسب کرده است و همچنان در جایگاه نخست شرکتهای پرداخت الکترونیک قرار گرفته است .
دوشنبه ۰۳ آبان

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.