تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 14:33
کد خبر : 2077

17 مهرماه سالجاری اغاز می شود:،

برگزاری چهل و دومین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک ملی

برگزاری چهل و دومین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک ملی
اخبار پولی مالی- چهل و دومین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک ملی ایران 17 مهر ماه سالجاری کلید می خورد.

به گزرش اخبار پولی مالی- نخستین جلسه هماهنگی چهل و دومین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک ملی ایران با حضور سید فرید موسوی عضو هیات عامل و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی بانک، محمود خادمیان رییس صندوق پس انداز ملی ایران، نماینده دادستان کل کشور، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی و نمایندگان بانک مرکزی برگزار شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، سید فرید موسوی در این نشست با تاکید بر لزوم اشاعه فرهنگ و سنت پسندیده قرض الحسنه در جامعه گفت: جذب منابع قرض الحسنه، اختیارات بانک در حوزه ارایه خدمات و تسهیلات به مشتریان را نیز بالا می برد.
وی تصریح کرد: به همین منظور از بانک مرکزی نیز تقاضا داریم در راستای ارایه خدمات فردی به کسانی که در بخش سپرده گذاری قرض الحسنه پیش قدم می شوند نیز به جهت اشاعه این فرهنگ، مساعدت لازم را با بانک ملی ایران داشته باشد.
موسوی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه یک بانک اعتماد مردم به آن است، بیان کرد: فعالیت در شرایط اقتصادی فعلی حاکم بر کشور دشوار بوده و این اعتبار و اعتماد از سوی مردم است که می تواند راهگشا باشد.
در پایان این جلسه زمان برگزاری چهل و دومین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک ۱۷ مهرماه تعیین شد و نمایندگان حاضر نیز مطالبی را در جهت هماهنگی مراسم قرعه کشی ارایه کردند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.