تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 - 16:16
کد خبر : 39984

برنامه‌های پروازهای مسافری داخلی و بین‌‌المللی از فرودگاه بین‌المللی پیام اعلام شد

برنامه‌های پروازهای مسافری داخلی و بین‌‌المللی از فرودگاه بین‌المللی پیام اعلام شد
اخبار پولی مالی_ معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام از برقرار شدن پروازهای داخلی و بین المللی از مبدا این فرودگاه خبر داد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، مجتبی شمس نژاد معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام گفت: با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که در بخش هوانوردی این فرودگاه وجود دارد به همین منظور رایزنی و مذاکراتی با ایرلاین ها با هدف انجام پروازهای داخلی و بین المللی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: با اقدامات صورت گرفته از چهاردهم دی ماه امسال پروازها به مقصدهای مشهد مقدس و نجف اشرف از مبدا فرودگاه بین المللی پیام و بالعکس برقرار خواهد شد.

شمس نژاد با بیان اینکه این پروازها به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انجام می شود تصریح کرد: پرواز داخلی از مبدا فرودگاه بین المللی پیام به مقصد مشهد مقدس و بالعکس از چهاردهم دی ماه هر چهارشنبه به صورت رفت و برگشت انجام می شود.

وی ادامه داد: این پرواز ساعت ۱۸ هر چهارشنبه از مشهد مقدس در فرودگاه بین المللی پیام به زمین خواهد نشست و ساعت ۱۹ پیام را ترک خواهد کرد.

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام خاطر نشان کرد: همچنین پروازها از مبدا فرودگاه بین المللی پیام به مقصد نجف اشرف از پانزدهم دی ماه و در روزهای پنجشنبه انجام خواهد شد.

شمس نژاد گفت: این پرواز ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه هر پنجشنبه از مبدا نجف اشرف در فرودگاه بین المللی پیام به زمین خواهد نشست و در ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه همان روز پیام را به سمت نجف اشرف ترک خواهد کرد.

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.