تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 - 17:30
کد خبر : 51208

با سیبانک؛ هر آنچه که از بانکداری الکترونیک می‌خواهید در دسترس است

با سیبانک؛ هر آنچه که از بانکداری الکترونیک می‌خواهید در دسترس است
اخبار پولی مالی_ سیبانک محصول نوین بانک سینا یکی از محصولات بانکداری نوین است که مشتریان به راحتی قادر به انجام کلیه عملیات‌های بانکی خود بدون مراجعه به شعبه هستند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دیجیتالی شدن به خصوص در زمینه بانکداری، دنیای وسیعی را بر روی مشتریان بانک‌ها باز می‌کند به طوری که مشتریان بانک‌ها، خدمات نوینی از آن دریافت کرده و خواهند توانست بدون مراجعه به شعبه به تنهایی نیازهای بانکی خود را مرتفع نمایند.

شاید به جرات می‌توان گفت که استفاده از خدمات نوین بانکداری دیگر مثل گذشته به عنوان یک خدمت اضافی یا لوکس مطرح نبوده بلکه ضرورتی است که همگان به اهمیت و مزایای آن واقف شده‌اند به گونه‌ای که هر بانکی که نتواند خدمات مورد نیاز مشتریانش را برآورده کند، با از دست دادن مشتریانش مواجه می‌شود.

سیبانک محصول نوین بانک سینا یکی از محصولات بانکداری نوین است که مشتریان به راحتی قادر به انجام کلیه عملیات‌های بانکی خود بدون مراجعه به شعبه هستند.

در واقع این محصول جدید که به تازگی توسط مدیرعامل بانک سینا، رونمایی شده است، خیال مشتریان را از بابت انجام کلیه خدمات بانکی راحت می‌کند.

بانک سینا اگرچه کمی دیر اما پر قدرت در زمینه ارائه این محصول ظاهر شده است به طوری که توسط این پلتفرم، مشتریان و فعالان اقتصادی می‌توانند به صورت غیرحضوری و بدون مراجعه به شعب، از مزیت‌های افتتاح حساب غیرحضوری، اخذ تسهیلات، درخواست کارت و سایر عملیات بانکی استفاده کنند.

نکته حایز اهمیت در این پلتفرم بانک سینا، عدم نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک سینا بوده و مهم‌ترین خدمات و قابلیت‌های آن، امکان افتتاح حساب غیرحضوری است به گونه‌ای که مشتریان بانک سینا قادر خواهند بود با نصب اپلیکیشن سیبانک بدون حضور در شعبه می‌توان احراز هویت و افتتاح حساب کرده و از کلیه خدمات غیرحضوری بانک سینا بهره‌مند شوند ضمن آن که فرآیند احراز هویت بدون مراجعه حضوری به شعبه در این اپلیکیشن قابل انجام است که این امر یکی از مزیت‌های این پلتفرم محسوب می‌شود.

استفاده از خدمات اپلیکیشن سیبانک، به هیچ‌وجه به حضور در شعب بانک سینا نیاز ندارد و هر کاربر با داشتن کارت ملی و یک خط تلفن همراه به نام خود، می‌تواند بدون محدودیت زمانی و مکانی از خدمات این اپلیکیشن بهره‌مند ‌شود.

گفتنی است نحوه افتتاح حساب در این سوپر اپلیکیشن مالی برای انجام امور بانکی و مالی کاربران، فرآیندی ساده دارد به طوری که مشتریان می‌توانند پس از دانلود و نصب «سیبانک»، ابتدا و سپس با کلیک بر روی افتتاح حساب غیرحضوری، تأیید اطلاعات هویتی و اقامتی و انتخاب نوع حساب و نوع شعبه، نسبت به افتتاح حساب و درخواست کارت اقدام کنند. همچنین این امکان مهیا شده است که پس از افتتاح حساب، از طریق منوی اطلاعات سپرده در کارپوشه، با فعال کردن گزینه صدور کارت، کارت حساب افتتاح‌شده را در آدرس پستی مد نظر خود دریافت کنند.

لازم به ذکر است سیبانک برای سیستم‌های عامل android و Ios و نسخه pwa طراحی، تهیه و آماده ارائه به مشتریان است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.