تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 9:51
کد خبر : 42755

برگ دیگری از تقویم افتخارات این بانک ورق خورد

بانک رفاه کارگران دومین بانک برتر کشور در سال جاری معرفی شد

بانک رفاه کارگران دومین بانک برتر کشور در سال جاری معرفی شد
اخبار پولی مالی_ بر اساس نتایج بیست‌وپنجمین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (رتبه بندی IMI-100)، بانک رفاه کارگران موفق به ارتقای جایگاه خود در سال جاری و کسب رتبه دوم در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک در رتبه‌بندی سال گذشته رتبه سوم در این گروه را کسب کرده بود که در سال جاری موفق شد جایگاه خود را ارتقاء و مسیر افتخارآفرینی خود در سال‌های اخیر را تداوم بخشد.

بر اساس این گزارش، بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر این رتبه‌بندی نیز موفق به کسب رتبه نهم از منظر شاخص فروش شد که نسبت به رتبه‌بندی سال گذشته در این بخش، دو پله ارتقاء جایگاه داشته است.

کسب این افتخارات ناشی از افزایش توانمندی‌ها و قابلیت‌های تخصصی این بانک در حوزه‌های مختلف و گسترش حمایت‌های مربوطه از تولید ملی و اشتغالزایی، حاصل شد.

بدون شک این ارتقاء جایگاه به واسطه تلاش، تعهد و کوشش مدیران و تمامی کارکنان بانک رفاه کارگران به دست آمده که ضمن حرکت در مسیر نوآوری و تکمیل سبد خدمات و محصولات روزآمد، مشتری‌مداری و مشتری‌محوری را در راس اقدامات اجرایی خود قرار داده است.

شایان ذکر است، سازمان مدیریت صنعتی هرساله شرکت‌های برتر کشور (رتبه‌بندی IMI-100) را رتبه‌بندی و نسبت به معرفی و تقدیر از این شرکت‌ها در قالب همایش “شرکت‌های برتر ایران”، اقدام می‌کند که این مهم در سال جاری نیز در روز دوشنبه ۳ بهمن ماه با حضور جمعی از مسئولان کشوری، صاحبان و مدیران بنگاه‌های اقتصادی، کارآفرینان برتر، اساتید دانشگاهی و… در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.