بازدید سرپرست بانک ملی ایران از شعبه مرکزی
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و فعالیت های همکاران در خدمت رسانی و ارائه خدمات گسترده، به موقع و بهینه به مشتریان با توجه به تثبیت و تداوم شرایط خاص جوی و اقلیمی هوا و روزهای سرد سال در استان تهران، بر لزوم و اهمیت ترویج و معرفی خدمات غیرحضوری این بانک به مشتریان اشاره کرد.
وی ضمن بازدید از بخش های مختلف این شعبه، از نزدیک در جریان فعالیت ها قرار گرفت و در ادامه با ارائه رهنمودهای لازم بر ضرورت ارتباط موثر کارکنان با مشتریان و توجه به نیازهای آن ها در روزهای آخر سال تاکید کرد.
سرپرست بانک ملی ایران در ادامه این بازدید از دسترسی آسان و امکان بیمه شدن صندوق های اجاره ای بانک ملی ایران خبر داد و بازسازی و نوسازی شعبه در راستای مشتری مداری، توجه به نیاز مشتریان، معرفی و گسترش خدمات الکترونیک و تقویت فعالیت های بازاریابی را از جمله اولویتهای اجرایی این شعبه عنوان کرد.
گفتنی است، در این بازدید، کارکنان شعبه پیشنهادهای خود در راستای گسترش و توسعه خدمات به مشتریان را با نجارزاده در میان گذاشتند و به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.
برچسب ها :سرپرست بانک ملی ایران ، شعبه مرکزی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰