تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 16:18
کد خبر : 55623

در حاشیه برپایی پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی

بازدید رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی از غرفه‌های صنعت بیمه

بازدید رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی از غرفه‌های صنعت بیمه
اخبار پولی مالی_ رئیس کل بیمه مرکزی با همراهی اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، مدیران عامل شرکت های بیمه و مسئولان نهاد ناظر با حضور در غرفه های بیمه ای پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی با نمایندگان آنان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی در این بازدید و گفتگوی چهره به چهره ضمن قدردانی از حضور موثر شرکت های بیمه ای در نمایشگاه بر ضرورت ادامه روند فرهنگسازی بیمه ای تاکید کرد.

رئیس کل بیمه مرکزی در پاسخ اصحاب رسانه در خصوص اهمیت نمایشگاه صنعت مالی، اظهار داشت: بهره گیری از فرصت های فرهنگسازی و تعمیم خدمات و محصولات بیمه ای از جمله اولویت های نهادناظر صنعت بیمه به شمار می رود.

بهزادپور، حضور پرشور بیمه گران در نمایشگاه ها و همایش ها را گام بلندی در مسیر ارتباط با مخاطبان و بیمه گذاران، توصیف کرد و افزود: با توسعه شبکه های دیجتالی و ابزار فناوری، ظرفیت های صنعت بیمه روز به روز افزایش می یابد و به همین اندازه باید در عرصه های فرهنگی و تبلیغی بیمه، تلاش کنیم.

رئیس شورای عالی بیمه از متولیان و نمایندگان غرفه های بیمه ای پانزدهمین نمایشگاه صنعت بیمه خواست تا در کنار معرفی محصولات نوین در زمینه ساده سازی مفاهیم پیچیده صنعت بیمه نیز بکوشند.

شایان ذکر است در جریان این بازدید سه ساعته علاوه بر گفتگوی بی واسطه بیمه گران با رئیس کل بیمه مرکزی، برخی از اصحاب رسانه نیز پرسش های خود را با ایشان مطرح کردند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.