تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1400 - 16:36
کد خبر : 2009

عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون:

اولویت های بانک توسعه تعاون تسهیل در راه اندازی طرحهای موفق است

اولویت های بانک توسعه تعاون تسهیل در راه اندازی طرحهای موفق است
اخبار پولی مالی- بانک توسعه تعاون خود را موظف به ارائه خدمات به بخش مولد،کارآفرین و ارزش آفرین کشور خصوصاً بخش اقتصاد تعاونی می داند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی، محمد جعفر ایرانی عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون  طی سفر به آذربایجان غربی این استان را مستعد سرمایه گذاری دانست و گفت: تسهیل در راه اندازی طرحهای موفق از اولویت های بانک توسعه تعاون است.

ایرانی در جلسات و بازدید های مختلفی که از فضاهای تولیدی و کسب و کار استان داشت، در خصوص رفع موانع و مشکلات آنها با مدیران واحدها به گفتگو نشست.

بانک توسعه تعاون یک بانک ارزش آفرین است

عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شرکت تولید رب گوجه و پوره سیب گفت: بانک خود را موظف به ارائه خدمات به بخش مولد،کارآفرین و ارزش آفرین کشور خصوصاً بخش اقتصاد تعاونی می داند.
وی افزود: وظیفه ما همراهی با صاحبان حرف و مشاغل مختلف تا رسیدن به بهره برداری و تولید است و قصد نداریم هیچ واحد تولیدی و شخص تولید گری را در نیمه راه کسب و کار رها کنیم و تمام تلاش ما و همکارانم در سطح شعب و استان ایجاد امنیت روانی و سرمایه‌گذاری بین مشتریان در بازار هدف می باشد.

بازدید از سردخانه ۲۰۰۰ تنی در پیرانشهر

عضو هیات مدیره بانک توسعه‌ تعاون در بازدید از سردخانه ۲۰۰۰ تنی در پیرانشهر ، از نزدیک در جریان پیشرفت طرح قرار گرفت وخواستار سرعت بخشیدن و کمک به راه اندازی این مجموعه شد.
وی با اشاره به اینکه منطقه آذربایجان غربی بعلت شرایط ویژه کشاورزی دارای بسترهای مناسبی جهت سرمایه‌گذاری می‌باشد گفت: بانک توسعه تعاون بعنوان بانک توسعه ای می‌تواند در شکوفایی این مهم نقش تاثیر گذاری در منطقه ایفا نماید.
ایرانی ضمن برشمردن مشخصه های مهم سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی گفت: شایسته است شرایطی ایجاد شود تا گیرندگان تسهیلات نقشی فراتر از مصرف کننده منابع برعهده گیرند و خود را جزئی از چرخه تامین منابع سپرده ای بانک بدانند و خود را مشتری وفادار بانک بدانند.

مشارکت بانک توسعه تعاون در طرح های اشتغالزایی، سمبل خیرعام است

وی همچنین در بازدید ازشرکت آب معدنی اروم دشتی سیلوانا در نشست با مدیران این مجموعه این طرح را یکی از ده ها طرح موفق اشتغال روستایی این بانک در استان آذربایجان غربی برشمرد و با بیان اینکه رسالت بانک توسعه تعاون حمایت از توسعه و اشتغالزایی است خاطرنشان کرد: حمایت از تولید برای تحقق این مهم شرط اصلی رسیدن به توسعه منطقه می باشد .

ادای احترام به مقام شامخ شهدا

گفتنی است عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در بدو ورود به استان آذربایجان غربی با حضور در بهشت رضوان، ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا و مجاهدین انقلاب اسلامی و با نثار قرائت فاتحه بر مزار شریف سردار شهید امینی و مبارز انقلاب حجت الاسلام حسنی امام جمعه فقید ارومیه، در محل یادمان سردار سرافراز سپاه اسلام شهید مهدی باکری حاضر و ادای احترام نمود و گفت: ما هر چه داریم از خون این شهیدان و به برکت نفس زکیه آنها می باشد و تربت پاک آن ها توتیای چشم عاشقان و عارفان در طول تاریخ خواهد بود.
در این سفر احمدی معاون حقوقی وبازرسی،البرزی مدیراعتباری، درستی مدیر شعب استان وجمعی از مدیران استانی بانک توسعه تعاون عضوهیات مدیره را همراهی می کردند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.