تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 دی 1401 - 16:03
کد خبر : 41911

انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری بین بانک قرض‌الحسنه مهر و شرکت برق منطقه‌ای گیلان

انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری بین بانک قرض‌الحسنه مهر و شرکت برق منطقه‌ای گیلان
اخبار پولی مالی_ مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای استان گیلان در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت که این بانک از فضای شفاف و صمیمی برخوردار است و ما از این فضا جهت بهره‌مندی حداکثری همکاران از مزایای طرح‌های متعالی بانک بهره خواهیم برد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «بهمن داراب‌زاده» مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای استان گیلان گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از فضای شفاف و صمیمی برخوردار است و ما از این فضا جهت بهره‌مندی حداکثری همکاران از مزایای طرح‌های متعالی بانک بهره خواهیم برد.

«نوربخش» معاون پشتیبانی شرکت سهامی برق منطقه‌ای استان گیلان نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از خدمات ارزنده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و استقبال از طرح‌های ارائه شده در این جلسه، جهت انعقاد تفاهم‌نامه کالاکارت سازمانی و همچنین افتتاح حساب صندوق شرکت و تعاونی مسکن شرکت جهت انعقاد تفاهم‌نامه حمایتی حقوقی اعلام آمادگی کرد.

«محمدرضا نجفی شعاع» مدیر شعب استان گیلان نیز در این دیدار ضمن اشاره به نامه خزانه‌داری کل کشور، خواهان انتقال حساب حقوق و دستمزد پرسنل شرکت برق منطقه‌ای به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای بهره‌مندی از مزایای طرح‌های مهریار و بیمه عمر مانده بستانکار شد.

وی در ادامه افزود: شرکت می‌تواند از طرح‌های کالاکارت سازمانی، حمایتی حقوقی و طرح اعتبار در حساب جاری نیز جهت افزایش رفاهیات پرسنل شرکت استفاده کند.

در پایان با توجه به مذاکرات صورت گرفته، تفاهم‌نامه های همکاری بین ۲ مجموعه به امضای طرفین رسید. گفتنی است شرکت سهامی برق منطقه‌ای استان گیلان ۷۵۰ نفر پرسنل دارد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.