تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1401 - 16:53
کد خبر : 19281

به منظور توسعه همکاری های دو جانبه صورت گرفت::

امضای تفاهم نامه توسعه همکاری ها میان بانک ملی و دانشگاه علامه طباطبایی

امضای تفاهم نامه توسعه همکاری ها میان بانک ملی و دانشگاه علامه طباطبایی
اخبار پولی مالی- مدیرعامل بانک ملی ایران و رئیس دانشگاه علامه طباطبایی امروز دو تفاهم نامه به منظور توسعه همکاری های دو جانبه امضا کردند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران در مراسم امضای این تفاهم نامه ها که در محل بانک برگزار شد با تشریح اهمیت دانشگاه علامه طباطبایی در تربیت دانشجویان آینده ساز کشور، گفت: هر تلاشی برای کمک به توسعه دانشگاه و فعالیت های آن، کمک به بهبود شرایط اکنون و آینده کشور است.

وی افزود: بانک ملی ایران برای تقویت فعالیت های اقتصادی و نیز توسعه کمی و کیفی دانشگاه علامه طباطبایی آمادگی دارد و از همه ظرفیت ها در این زمینه بهره خواهد برد.

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی نیز در این نشست به جایگاه رفیع بانک ملی ایران در فضای اقتصادی کشور اشاره کرد و با بیان این که همکاری دو جانبه بانک و دانشگاه می تواند افق روشنی پیش روی کشور ایجاد کند، گفت: امیدواریم این دو تفاهم نامه، چشم انداز مطلوب تری را برای هر دو نهاد ایجاد کند.

عبدالله معتمدی همچنین استقرار خدمات بانک ملی ایران مانند باجه و دستگاه خودپرداز در مکان های مورد نظر دانشگاه را خواستار شد و افزود: دانشگاه علامه طباطبایی حساب های خود را در بانک ملی ایران متمرکز خواهد کرد تا از این طریق امکان همکاری نزدیک تر فراهم شود.

طرفین همچنین درباره کمک به راه اندازی دانشکده فاینانس، پرداخت تسهیلات به دانشجویان در قالب صندوق نیکوکاری، تسهیل افتتاح حساب برای دانشجویان خارجی و کمک به توسعه فیزیکی بخش هایی از دانشگاه به توافق رسیدند.

در پایان این جلسه که جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران به همراه جمعی از معاونان دانشگاه علامه طباطبایی حضور داشتند، دو تفاهم نامه همکاری به امضای طرفین رسید.

بر اساس یکی از این تفاهم نامه ها، انجام پروژه های مشترک علمی و پژوهشی، استفاده مطلوب از توانایی های علمی دانشگاه برای اجرای طرح های پژوهشی مورد نیاز بانک و استفاده از پتانسیل های دانشگاه برای انجام پروژه های کاربردی توافق شد.

در سند دیگر، گسترش و ارتقای همکاری های دو جانبه برای ارائه خدمات بانکی و تمرکز منابع و فعالیت بانکی دانشگاه با رعایت قوانین و مقررات و دستورالعمل های لازم الاجرای پولی و بانکی نظام بانکی کشور و رعایت قانون عملیاتی بانکی مورد تفاهم قرار گرفت.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.