تاریخ انتشار : شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 18:08
کد خبر : 53995

امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک سینا و شرکت فولاد کاوه‌ جنوب کیش

امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک سینا و شرکت فولاد کاوه‌ جنوب کیش
اخبار پولی مالی_ با هدف ارتقاء و گسترش سطح همکاری‌ها و ارائه خدمات بانکی و ارزی، بانک سینا و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا در این مراسم با ابراز خرسندی از گسترش تعاملات فی‌مابین این بانک و شرکت فولاد کاوه‌ جنوب کیش گفت: بانک سینا با توسعه تعاملات خود با شرکت‌های موفق و بزرگ اقتصادی نشان داده که از ظرفیت‌ها و امکانات لازم برای ارائه خدمات مالی و ارزی به شرکت‌ها و فعالان اقتصادی برخوردار است.

وی ایجاد معاونت ارزی و بین‌الملل در ساختار بانک، توسعه فعالیت‌های صرافی سینا و افزایش تعداد شعب ارائه‌دهنده خدمات ارزی بانک سینا در چند ماه اخیر را نشان‌دهنده عزم جدی این بانک در انجام امور ارزی دانست.

سیدعباس حسینی، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه‌ جنوب کیش هم ضمن تشریح سیاست‌های این شرکت در حوزه تعاملات ارزی و مالی گفت: امیدواریم با حمایت‌های بانک سینا ارتباط مؤثر و تعاملات سازنده‌تری جهت انجام امور ارزی صورت بگیرد.

گفتنی است در چارچوب این تفاهم‌نامه، همکاری‌های متقابل برای ایجاد بسترهای مناسب در زمینه خدمات مالی و ارزی تسهیل خواهد شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.