تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 11:33
کد خبر : 63876

امضای تفاهمنامه همکاری بانک تجارت با شهرداری تهران

امضای تفاهمنامه همکاری بانک تجارت با شهرداری تهران
اخبار پولی مالی_ مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری بانک تجارت و شهرداری تهران با حضور هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت و لطف‌الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت در این مراسم که روز چهارشنبه یکم شهریورماه به میزبانی شهردای تهران برگزار شد، با اشاره به سابقه چند دهه همکاری بانک تجارت با مجموعه شهرداری تهران گفت: اثر تعامل بانک تجارت و شهرداری تهران امروز در زیرساخت‌های مهم پایتخت از جمله متروی شهری و بزرگ‌راه‌های تهران مشهود است و مردم از ثمره‌ی این همکاری‌ها بهره‌مند هستند.

مدیرعامل بانک تجارت با بیان اینکه بانک تجارت توسعه مراودات با شهرداری تهران را با هدف عمل به مسئولیت‌های حرفه‌ای در برنامه‌های استراتژیک خود دارد ابراز امیدواری کرد، با انعقاد این تفاهمنامه و تداوم جلسات کارشناسی و تخصصی گشایش‌های بیشتری در مسیر تعامل دومجموعه صورت پذیرد.

لطف‌الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران نیز با اشاره به پروژه‌های مشترک به اجرا درآمده توسط بانک تجارت و شهرداری تهران بر آمادگی این مجموعه برای توسعه همکاری با بانک تجارت تاکید کرد.

در پایان تفاهمنامه‌های همکاری در حوزه‌های مالی و خدمات شهری و رفاهی شهروندان به امضای دوطرف رسید.

مجید دارابی و مجتبی دهقاندار معاونین مدیرعامل بانک تجارت در امور حقوقی و مالی و روح‌الله غلامی و کوروش ناصری مدیران امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک تجارت نیز در این مراسم حضور داشتند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.