تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 - 11:11
کد خبر : 47964

افزایش ۳۳ درصدی ارزش معاملات بازار فیزیکی بورس کالا

افزایش ۳۳ درصدی ارزش معاملات بازار فیزیکی بورس کالا
اخبار پولی مالی_ در هفته منتهی به ۱۹ اسفند ۴ میلیون و ۱۱ هزار و ۳۰ تن انواع کالا و محصول و هزار و ۱۷۵ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۳۹ هزار و ۲۳۳ میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد که نسبت به هفته قبل افزایش ۱۳.۴ درصدی در حجم و ۳۳.۱ درصدی در ارزش را نشان می دهد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بورس کالای ایران، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۳ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۲۰۱ تن انواع کالا و هزار و ۱۷۵ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۲۹ هزار و ۴۶۳ میلیارد تومان در هفته منتهی به ۱۹ اسفند بود.

در این تالار یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۵۹۰ تن سیمان، یک میلیون و ۴۲۰ هزار تن سنگ آهن، ۶۱۶ هزار و ۲۴۰ تن فولاد، ۱۱۰ هزار و ۶۰۰ تن آهن اسفنجی، هزار و ۲۰۰ تن روی، ۱۰ هزار و ۶۵۰ تن آلومینیوم، ۴ هزار و ۱۲۳ تن مس، ۳۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۲ کیلوگرم شمش طلا معامله شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۲۲ هزار و ۱۷۴ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۹ هزار و ۵۸۹ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۳۸ هزار و ۷۰۱ تن قیر، ۱۲۶ هزار و ۴۳۶ تن مواد پلیمری، ۷۰ هزار تن وکیوم باتوم، ۴۱ هزار و ۶۲۴ تن مواد شیمیایی، ۳۵ هزار هزار تن لوب کات، ۵ هزار تن گوگرد، ۴ هزار و ۸۱۷ تن روغن پایه، هزار و ۴۲۶ تن فرآورده های نفتی و ۴۶۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۵ هزار و ۶۵۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۱۸۱ میلیارد تومان بود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.