تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 11:28
کد خبر : 12414

درشهرستان شازند انجام گرفت:

افتتاح کارخانه آب آشامیدنی با حمایت بانک توسعه تعاون

افتتاح کارخانه آب آشامیدنی با حمایت بانک توسعه تعاون
اخبار پولی مالی- کارخانه آب آشامیدنی آکارسو با تسهیلات ۵۰ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون با حضور استاندار مرکزی و امام جمعه شازند افتتاح شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از  روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی، کارخانه آب آشامیدنی آکارسو همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور مخلص الائمه استاندار مرکزی، امام جمعه شهرستان شازند و وفایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی با تسهیلات ۵۰ میلیاردی ریال بانک توسعه تعاون به بهره برداری رسید.
استاندار مرکزی در این مراسم با اشاره به عملکرد مطلوب بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات، مخصوصا تسهیلات تکلیفی گفت: امروز شاهد به بار نشستن تلاش های دولت و بخش خصوصی در ایجاد اشتغال هستیم.
وی افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک دولتی با پرداخت تسهیلات و روان سازی فرآیند آن گام مهمی در ایجاد اشتغال در استان برداشته است.
مخلص الائمه گفت: اشتغالزایی واحدهای تولیدی علاج رفع مشکلات اقتصادی کشور است. وی ادامه داد: واحدهای تولیدی و صنعتی سنگر دفاعی اقتصادی کشور بوده و کارگران و کارآفرینان مجاهدان این حوزه هستند.

استاندار مرکزی گفت: گره گشایی از مشکلات اشتغال جز با تولید پایدار حاصل نمی شود. وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در دهه پنجم حیات پر برکت خود به مراتب قدرتمندتر و مقتدرتر از گذشته است.
استاندار مرکزی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی و امنیتی به برکت انقلاب اسلامی گستره وسیعی را شکل داده که شایسته تقدیر است.
خاطر نشان می گردد کارخانه آب آشامیدنی آکارسو در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۲۴۱ متر مربع و زیر بنای ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع زیر بنای سوله و یک هزار و ۲۶۰ متر زیر بنای انبار، ۹۰۰ متر مربع سالن تولید و اعتباری بالغ بر۵۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ به بهره‌برداری رسید.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.