تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 - 13:37
کد خبر : 4382

در شرکت پتروشیمی ارومیه صورت گرفت:

افتتاح مرکز مهارتی بین کارگاهی آموزش فنی و حرفه‌ای

افتتاح مرکز مهارتی بین کارگاهی آموزش فنی و حرفه‌ای
اخبار پولی مالی- مرکز مهارتی بین کارگاهی آموزش فنی و حرفه‌ای در شرکت پتروشیمی ارومیه افتتاح شد.

به گزارش اخبار پولی مالی، شرکت پتروشیمی ارومیه در راستای آموزش جامع برای نیروی انسانی مجموعه به عنوان اصلی‌ترین سرمایه خود با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی اقدام به افتتاح مرکز مهارتی بین کارگاهی در در داخل این شرکت کرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در مراسم افتتاح مرکز بین کارگاهی پتروشیمی ارومیه، ضمن تبیین راهبردهای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، آموزش‌های مهارتی را بستری برای تربیت نیروی متخصص و کارآفرین به منظور رونق تولید و اشتغال دانست.
دکتر محمدسلیم عباسی افزود: توانمندسازی نیروی انسانی عامل اصلی بهره‌وری نیروی کار و افزایش تولیدات است و افتتاح مرکز بین کارگاهی در کنار صنایع و شرکت‌ها، از اهداف اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در جهت ارتقاء مهارت شاغلان و افزایش بهره‌وری نیروی مولد است.
وی مهمترین مزایای تأسیس مراکز جوار کارگاهی را پایداری و توسعه بنگاه‌های اقتصادی، همکاری در زمینه ارتقاء مهارت متخصصین صنایع و آموزش و جذب نیروهای بومی با هدف تأمین منابع انسانی مورد نیاز واحد صنعتی دانست.
در ادامه مهندس پژمان اسدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی اولویت این شرکت است، اظهار داشت: با توجه به اینکه مجموعه پتروشیمی ارومیه از لحاظ میانگین سنی نیروی انسانی خود جزو مجموعه‌های جوان بوده و با توجه به بازنشستگی پرسنل قدیمی و ورود نیروهای جوان با مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، نیاز به آموزش‌های کاربردی و تخصصی این افراد جزو اولویت‌های این مجموعه بوده و امیدواریم با آموزش کارکنان گام‌های مثبتی در بهبود کیفیت، تنوع محصول و افزایش فروش و سود آوری شرکت برداریم.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.