تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 13:10
کد خبر : 55586

استقبال بیش‌از ۱۳۰۰ سازمان از طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

استقبال بیش‌از ۱۳۰۰ سازمان از طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
اخبار پولی مالی_ در حالی که طرح مهریار جزو تازه‌ترین طرح‌های ارائه شده از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است، تا کنون بیش از ۱۳۰۰ سازمان در چارچوب طرح یاد شده به جمع مشتریان بانک پیوسته‌اند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، طرح مهریار که از سوی این بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ارائه شده با استقبال گسترده دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی روبه‌رو شده؛ به‌طوری که تا کنون ۱۳۴۳ سازمان در چارچوب این طرح همکاری خود را با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آغاز کرده‌اند.

این سازمان‌ها بیش از ۳۵۰هزار نفر پرسنل دارند و حدود ۱۵۱هزار میلیارد ریال حقوق و مزایای کارکنان خود را از طریق حساب‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران واریز کرده‌اند.

بیشترین سهم از مبالغ واریزی حقوق و مزایا در حال حاضر مرتبط با استان‌های تهران، یزد و البرز است. استان‌های یزد، اصفهان و تهران نیز بیشترین سهم از لحاظ تعداد سازمان‌های ثبت شده در سامانه طرح مهریار را دارند.

گفتنی است طرح مهریار در سال ۱۴۰۱ از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ارائه شد و سازوکار آن به‌گونه‌ای است که سازمان‌ها می‌توانند با پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، از اعتبار تخصیص‌یافته به کارکنان برای دریافت وام قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.

همچنین پرسنل این سازمان‌ها می‌توانند به‌صورت شخصی از امتیاز حساب خود نیز وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.