تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 فروردین 1401 - 13:09
کد خبر : 15996

در دیدار بادین با سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان اعلام شد:

آمادگی بیمه آسیا جهت ارایه خدمات بیمه ای در عمان

آمادگی بیمه آسیا جهت ارایه خدمات بیمه ای در عمان
اخبار پولی مالی- با توجه به توانمندی های بالای فنی و مالی بیمه آسیا، این شرکت آمادگی دارد خدمات بیمه ای خود را در بیرون از سرزمین اصلی گسترش دهد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا از مسقط، مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه درملاقات با علی نجفی سفیر کشورمان در عمان، بر حضور در بازار بیمه ای این کشور اعلام آمادگی کردند.
بنا بر این گزارش، مدیرعامل بیمه آسیا در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های این شرکت به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور اظهار داشت: بیمه آسیا با برخورداری از توانمندی های مالی و فنی بالا از جمله برخورداری از کارکنان متخصص و با تجربه و شبکه گسترده و توانمند فروش توانسته است جایگاه ممتاز و ارزشمندی در ساختار اقتصادی به ویژه بازار بیمه کشور کسب کند.
وی افزود: با توجه به برخورداری بیمه آسیا از این ظرفیت ها، این شرکت در حال بررسی حضور در بیرون از سرزمین اصلی و گسترش خدمات بیمه ای خود در خارج از کشور از جمله کشورعمان است.
در این دیدار که در محل سفارت ایران در مسقط برگزار شد و اسماعیل مهدوی نیا عضو هیات مدیره بیمه آسیا نیز حضور داشت ، علی نجفی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان ضمن اشاره به ظرفیت های موجود در روابط ایران و عمان برای گسترش مبادلات اقتصادی و تجاری میان دو کشور، نقش بیمه در تقویت همکاری اقتصادی و توسعه ارتباطات بخش های خصوصی دو ‌کشور را حائز اهمیت برشمرد و از برنامه بیمه آسیا برای توسعه فعالیت در رابطه با همکاری اقتصادی ایران و‌عمان استقبال نمود.
گفتنی است، کشور عمان با برخورداری از منابع نفتی، گاز و معدنی در حال توسعه اقتصادی و صنعتی خود در منطقه خلیج فارس است و به دلیل قرابت و ارتباطات دیرینه سیاسی و فرهنگی با ایران، زمینه های مختلف فعالیت های اقتصادی و تجاری فی مابین این دو کشور فراهم بوده و در حال گسترش است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.