تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1401 - 14:49
کد خبر : 20525

با حضور مدیرعامل بانک تجارت

آمادگی بانک تجارت برای صدور LC برای ذینفعان پتروشیمی تندگویان

آمادگی بانک تجارت برای صدور LC برای ذینفعان پتروشیمی تندگویان
اخبار پولی مالی-بانک تجارت آماده عقد قرارداد برای صدور LC سه‌ماهه در کمتر از ۲۴ ساعت برای ذینفعان و مشتریان پتروشیمی شهید تندگویان است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، نشست هم‌اندیشی و توسعه روابط فی‌مابین پتروشیمی شهید تندگویان و بانک تجارت روز سه‌شنبه ۲۴ خردادماه در این مجتمع برگزار شد. در این جلسه مدیرعامل بانک تجارت و هیئت همراه وی با حضور در مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان ضمن بازدید از این مجتمع تولیدی با مدیرعامل و چند تن از مدیران به دیدار و گفتگو پرداختند.
سید رضا قاسمی شهری ضمن عرض خیرمقدم به مدیرعامل بانک تجارت و هیئت همراه وی رفتار حرفه‌ای، عملکرد خوب، رضایتمندی و تعامل خوب تجاری این بانک را عوامل مهم و تأثیرگذار برای انتخاب بانک تجارت به‌عنوان شریک تجاری شرکت پتروشیمی شهید تندگویان دانست.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با اشاره به انتخاب این شرکت به‌عنوان یکی از ده شرکت برتر بورسی و همچنین برگزیده شدن به‌عنوان شرکت برتر بورس کالا در سال ۱۴۰۰ ابراز امیدواری کرد تا ارتباطات خوب با بانک تجارت در آینده به‌خوبی ادامه پیداکرده و این بانک شریک تجاری خوبی برای شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بماند.
هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت در این جلسه موفقیت و برگزیده شدن پتروشیمی شهیدتندگویان را به‌عنوان شرکت برتر بورس کالا و یکی از ده شرکت برتر بورسی و دریافت لوح تقدیر و تندیس تبریک گفت.
این مقام مسئول با اشاره به عملکرد پتروشیمی شهید تندگویان ، اظهار امیدواری کرد که ارتباط تجاری خوبی که بین این دو مجموعه وجود دارد همچنان ادامه پیدا کند.
مدیرعامل بانک تجارت بابیان اینکه ابزارها می‌توانند در حل مشکلات مالی شرکت‌ها گره‌گشا باشند پیشنهاد داد تا تیمی از بانک تجارت در این مجتمع مستقرشده تا با مشارکت همکاران مالی پتروشیمی شهید تندگویان و تعبیه نرم‌افزارهای خاص برای این مسائل بتوانند کارهای مالی و بانکی در این مجتمع را با سهولت بیشتری انجام دهند.
حمیدرضا شریفیان، معاون مشتریان شرکتی و تجاری بانک تجارت ارائه محصولات خاص شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در بورس کالا، نگاه دانش‌بنیان این شرکت، داشتن سیستم به‌روز و منحصربه‌فرد و همچنین حضور به‌عنوان نقطه اتصال به صنایع پایین‌دستی کشور را از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مجتمع تولیدی دانست.
وی اظهار امیدواری کرد تا شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با استفاده از ظرفیت‌های الکترونیک بانک تجارت، دریافت سرویس‌های تخصصی‌تر آنلاین از این بانک و آمادگی کامل بانک تجارت برای ارائه خدمات بانکی در بالاترین سطح و کیفیت بتواند به فروش محصولات خود توسعه بیشتری ببخشد.
شریفیان در پایان از آمادگی کامل بانک تجارت برای عقد قرارداد و صدور LC سه‌ماهه در کمتر از ۲۴ ساعت برای ذینفعان و مشتریان پتروشیمی شهید تندگویان خبر داد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.