تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 - 13:34
کد خبر : 8237

 در فرابورس صورت می گیرد:

آغاز پذیره‌نویسی سهام بیمه ” پردیس ” از فردا

آغاز پذیره‌نویسی سهام بیمه ” پردیس ” از فردا
سرمایه اولیه شرکت بیمه " پردیس" 300 میلیارد تومان است که 72 درصد آن توسط موسسان تامین شده و باقی آن پذیره‌نویسی خواهد شد.

به گزارش اخبار پولی مالی، نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» ویژه پذیره‌نویسی سهام در دست انتشار شرکت بیمه پردیس (سهامی عام) صبح امروز با حضور نماینده هیئت موسس شرکت بیمه پردیس در فرابورس برگزار شد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، سید جعفرخامسی نماینده هیئت موسس شرکت بیمه پردیس در این نشست خبری با اعلام اینکه پذیره‌نویسی بیمه پردیس از یکشنبه‌ ۲۸ آذرماه آغاز خواهد شد، گفت: سرمایه اولیه این شرکت ۳۰۰ میلیارد تومان است که ۷۲ درصد آن توسط موسسان تامین شده و باقی آن پذیره‌نویسی خواهد شد.

مزیت‌های مهم «پردیس»

نماینده هیئت موسس بیمه پردیس در تشریح مزیت‌های این مجموعه گفت: سهامداری کاملا خصوصی و حقیقی، توسعه شبکه فروش، چابکی و بهره‌وری با تاکید بر امکانات نرم‌افزاری را می‌توان از مهمترین مزیت‌های این شرکت دانست.

وی با تاکید بر اینکه ذی‌نفعان اصلی تمامی شرکت‌های بیمه به طورمستقیم شامل سهامداران، شبکه فروش، بیمه گذاران و بیمه شده‌ها هستند، گفت: مهمترین مزیت بیمه پردیس وضعیت سهامداری این شرکت است که کاملا خصوصی و از افراد حقیقی است.

خامسی تیم کاملا متخصص در صنعت بیمه را از دیگر مزیت‌های این مجموعه دانست و گفت: نکته پر اهمیت بعدی زیرساخت‌ها و امکانات نرم افزاری است که برای صنعت بیمه و بیمه‌گران دغدغه مهمی محسوب می‌شود چراکه این موضوع در چابکی و فعالیت بهره‌ور شرکت‌های بیمه موثر است.

به گفته وی در بیمه پردیس به اتکای هیئت موسس متخصص، فضایی فراهم شده تا از دانش فنی کارشناسان زبده برای توسعه زیرساخت‌ها و ماژول‌های بیمه‌گری استفاده شود و این موضوع امکان زیادی به بیمه پردیس برای اجرای بهینه برنامه‌ها و فعالیت‌ها داده ‌است.

ایجاد کانال‌های نوین فروش

نماینده هیئت موسس این شرکت بیمه از دیگر مزیت‌های مهم و جدی پردیس را کانال‌های نوین عرضه خدمات بیمه‌ای اعلام کرد و افزود: این مجموعه در فرایند فروش مسیرها و کانال‌های جدیدی ایجاد کرده که برای صنعت بیمه نوآوری است و باعث ایجاد ارزش افزوده در کل صنعت می‌شود.

وی چابکی این مجموعه را از دیگر ویژگی‌های مهم آن دانست و گفت: راهبرد اولیه و اساسی بیمه پردیس تمرکز بر خرده‌فروشی به خصوص بیمه‌های مربوط به خانواده است.

خامسی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی این مجموعه بیمه‌ای با اتکا به زیرساخت‌های توسعه‌یافته، کانال‌های فروش و تجربه بالا، تمرکز بر حوزه بیمه‌های مربوط به خانواده و خرده‌فروشی است.

وی با اشاره به اینکه تمرکز بر بیمه‌گری دیجیتال نیز از دیگر برنامه‌های مهم این مجموعه است، اظهار داشت: موضوع دیگر توسعه کانال‌های فروش با سبکی متفاوت و نوین با اتکا به زیرساخت‌های نرم‌افزاری و بحث بیمه‌گری دیجیتال است.

خامسی برنامه‌ریزی برای کاهش هزینه‌های عملیاتی و اداری را مورد توجه قرارداد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تا حد امکان عملیات این مجموعه برون‌سپاری می‌شود؛ چرا که برای ذی‌نفعان، سهامداران و شبکه‌های فروش صنعت بیمه همیشه صورت‌های سود و زیان اهمیت دارد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.