تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردین 1401 - 14:46
کد خبر : 16520

با جوایز ارزنده

آغاز دهمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین

آغاز دهمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین
اخبار پولی مالی- هم‌زمان با بیست و یکمین سال فعالیت بانک اقتصادنوین، دهمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی) بانک اقتصادنوین با هدف ترویج فرهنگ پسندیده قرض‌الحسنه آغاز شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این جشنواره از ۲۱ فروردین‌ماه تا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و به‌پاس قدردانی از سپرده‌گذاران نیک‌اندیش این بانک، به‌ قید قرعه ۲۱ جایزه یک میلیارد ریالی، ۲۱ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی، ۲۱ جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر به برندگان اهدا خواهد شد.
همچنین طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، از هر ۱۰ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی، یک نفر برنده یکی از جوایز ارزنده بانک اقتصادنوین خواهد بود. حداقل موجودی برای شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین ۵۰۰ هزار ریال است و به ازای هر ۵۰۰ هزار ریال در پایان هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می‌شود.
هم‌وطنان ارجمند برای مشارکت در امر نیک قرض‌الحسنه و بهره‌مندی از آثار معنوی و جوایز این جشنواره می‌توانند نسبت به افتتاح یا تکمیل موجودی حساب خود اقدام کنند. شایان ذکر است امتیاز کسب‌شده توسط دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین از ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰ (پایان دوره نهم جشنواره) تا پایان ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ مبنای شرکت در قرعه‌کشی خواهد بود.
همچنین آن دسته از مشتریانی که علاقه‌مند به استفاده از روش‌های غیرحضوری هستند، می‌توانند با استفاده از اینترنت‌بانک یا سایر خدمات الکترونیکی این بانک مانند اپلیکیشن‌ همراه‌نوین و … نسبت به افزایش موجودی حساب‌های قرض‌ا‌لحسنه پس‌انداز خود اقدام و از هم‌اکنون شانس خود را برای برنده شدن در این جشنواره افزایش دهند. (فعال‌سازی آنلاین اینترنت بانک / همراه نوین)
گفتنی است، منابع حاصل از سپرده‌گذاری هم‌وطنان سخاوتمند در حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین ، به‌صورت کامل صرف حمایت از ازدواج جوانان، اشتغال مددجویان و امور خیریه می‌شود.
هم‌وطنان می‌‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.