تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 10:48
کد خبر : 9329

بیمه آسیا اپلیکیشن جدید خود را رونمایی کرد:

“آسیا برتر” ؛ نرم افزار جدید صدور بیمه نامه

“آسیا برتر” ؛ نرم افزار جدید صدور بیمه نامه
اخبار پولی مالی- نرم افزار" آسیا برتر" سامانه ای است که در راستای ارائه خدمات متنوع و با کیفیت بیمه ای به مردم و همچنین دسترسی آسان و سریع به پوشش های مورد نیاز بیمه ای طراحی شده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، نرم افزار “آسیا برتر” و در مرحله نخست، امکان استعلام قیمت و صدور بیمه نامه شخص ثالث به صورت برخط ایجاد شده و به تدریج امکان صدور بیمه نامه سایر رشته های بیمه ای، میز الکترونیکی خسارت و خدمات بیمه ای درمان تکمیلی در این بستر الکترونیکی فراهم می شود.

بنابر این گزارش، با توجه به نقش و جایگاه مهم پیام رسان ها در زندگی مردم به ویژه بعد از شیوع ویروس کرونا ، قابلیت پیام رسانی به صورت متنی، صوتی و تصویری برای تبادل مدارک مربوط به صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت در این نرم افزار وجود دارد.

کیف پول بیمه ای، برگزاری کلاس های آموزشی، جلسات برخط و اشتراک گذاری فیلم های آموزشی و تبلیغاتی، ایجاد گروه، کانال فروش، آموزش و آزمون، مدیریت پروژه، کارگروه، مخزن جلسه و نظر سنجی از دیگر امکانات این اپلیکیشن است.

این گزارش تصریح می کند ، هدف از ایجاد این نرم افزار، جمع آوری مجموعه ای از ظرفیت ها و ایجاد باشگاه مشتریان برای ارائه خدمات بیمه ای مورد نیاز مشتریان و بیمه گذاران بیمه آسیا است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.