در نشست هماندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی و تبیین اهداف و استراتژیهای ۱۴۰۱ مطرح شد؛
لزوم توجه به کیفیت محصولات و حمایت از مراکز خدماتی فولاد مبارکه

به گزارش اخبار پولی مالی، مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان صبح چهارشنبه ۱۸ اسفندماه در نشست هماندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی و تبیین اهداف و استراتژیهای سال ۱۴۰۱ با تشکر از برگزار کنندگان نشست اظهار کرد: چند نکته کلیدی وجود دارد که مشتریان عادی فولاد مبارکه در قبال کیفیت محصولی که تحویل می گیرند حق اعتراض دارند اما این امکان برای مراکز خدماتی وجود ندارد و این جلسات به حل مشکل این مراکز کمک می کند. اگرچه چنین نشستی تنها یکبار در سال برگزار میشود اما میتوان با برقرای ارتباط و تماسهای مستمر برای شناخت و حل مشکلات کوشا باشیم.
احمد سعیدبخش افزود: وضعیت بازار در سال جاری مناسب نبوده است و به نوعی باید حمایت شویم که بتوانیم از این بحران عبور کنیم. به طور مثال سررسید خیلی از ال سی های مراکز خدماتی گذشته است و بعضا حدود ۲۴ درصد جریمه داریم که انتظار داریم به این جریمه ها نگاه مثبتی شود و به آنها امتیاز یا تخفیف داده شود. همچنین فروش اعتباری را بتوانیم جاری کنیم و نگاه مثبت به این مراکز وجود داشته باشد.
وی همچنین گفت: مراکز خدماتی بازوی فولاد مبارکه هستند و وظیفه دارند محصولات فولاد مبارکه را میان مشتریان تقسیم کنند بنابراین باید محصولات باکیفیتی تحویل بگیرند و اگر این محصولات کیفیت مناسب نداشته باشند به مشکل بر می خوریم، چون این مسئله به نام فولاد مبارکه تمام می شود و در این خصوص لازم است دقت بیشتری صورت گیرد./
برچسب ها :ال.سی ، فولاد مبارکه ، هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰