فعالسازی سهمیه واردات طلا برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان مصنوعات طلا

اخبار پولی مالی سامانه جامع تجارت از فعال شدن سهمیه واردات طلا برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان مصنوعات طلا در راستای تسهیل رفع تعهدات ارزی و حمایت از بخش تولید و صادرات خبر داد
اخبار پولی مالی سامانه جامع تجارت اعلام کرد سهمیه جدیدی تحت عنوان واردات طلا از محل صادرات طلا و مصنوعات برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان فعال شده است این تصمیم بر اساس بندهای چهار و پنج دستورالعمل ثبت سفارشهای ارزی و با هدف تسهیل فرآیند رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان اتخاذ شده است میزان سهمیه هر فعال اقتصادی توسط مرکز نوآوری هوشمندسازی و امنیت وزارت صنعت معدن و تجارت بر پایه استعلام از بانک مرکزی درباره میزان تعهد رفعنشده طلا تعیین خواهد شد این فرآیند به صورت رسمی و در هماهنگی با بانک مرکزی دنبال میشود همچنین پروندههای پیشین ثبت سفارش طلا از تعرفههای قبلی همچنان بر اساس ضوابط سابق ادامه خواهند یافت در این طرح هیچگونه استثناء یا معافیتی برای فعالان این حوزه در نظر گرفته نشده است
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!این اقدام میتواند موجب تعادل در جریان واردات و صادرات طلا و افزایش شفافیت در رفع تعهدات ارزی شود در صورت تداوم این سیاست انتظار میرود با بهبود دسترسی تولیدکنندگان به مواد اولیه و کاهش وقفه در فرآیند صادرات رشد صنعت طلا و جواهر در نیمه دوم سال افزایش یابد
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0