غلامرضا پناهی به عضویت هیات مدیره مرکز مبادله ارز و طلای ایران درآمد

در مراسمی رسمی با حضور معاون ارزی بانک مرکزی از غلامرضا پناهی به عنوان عضو جدید هیات مدیره مرکز مبادله ارز و طلای ایران رونمایی و از خدمات محمد آرام بن یار تقدیر شد
اخبار پولی مالی غلامرضا پناهی به عنوان عضو جدید هیات مدیره مرکز مبادله ارز و طلای ایران معرفی شد این انتصاب طی مراسمی با حضور مهدی گودرزی معاون ارزی بانک مرکزی سید رضا ناصری نیک مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک و جمعی از مدیران مرکز مبادله ایران انجام شد در این مراسم ضمن قدردانی از عملکرد محمد آرام بن یار در مدت تصدی این سمت حکم انتصاب پناهی به عنوان عضو هیات مدیره صادر و ابلاغ شد پناهی پیش از این مسئولیتهایی همچون معاونت ارزی بانک مرکزی و معاون مدیرعامل بانک ملی در امور ارزی و بینالملل را بر عهده داشته است
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!انتصاب غلامرضا پناهی به دلیل سابقه طولانی در حوزه سیاستهای ارزی میتواند به افزایش کارایی و هماهنگی در عملکرد مرکز مبادله کمک کند از منظر اقتصادی انتظار میرود حضور او در ترکیب مدیریتی این مرکز به بهبود فرآیندهای ارزی و ثبات بیشتر نرخها در بازار منجر شود
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0