تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
57 بازدید
کد خبر : 7932

در راستای توسعه شبکه فروش بیمه های زندگی صورت گرفت:

رونمایی از ساختار بازاریابی و فروش چند سطحی بیمه‌های زندگی

رونمایی از ساختار بازاریابی و فروش چند سطحی بیمه‌های زندگی
اخبار پولی مالی- بیمه دی در راستای توسعه شبکه فروش بیمه های زندگی مطابق آئین نامه ۹۶، اقدام به طراحی و پیاده سازی ساختار فروش و بازاریابی چند سطحی نموده تا با فراهم سازی زیر ساخت لازم زمینه فعالیت بیشتر نمایندگان جنرال و تخصصی بیمه های زندگی را در قالب سازمان فروش فراهم آورد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ یکی از قابلیت‌های این ساختار انعطاف پذیری قابل توجه آن است، به نحوی که زمینه رشد و پیشرفت نمایندگان در ساختار توام با رشد عملکرد آنها فراهم بوده و به راحتی می توانند به سطوح بالایی سازمان هدایت شوند. همچنین امکان جابه‌جایی نمایندگان و تغییرات در سطوح سازمان بر اساس خط مشی‌های تدوین شده امکان پذیر بوده و در طراحی این ساختار سعی گردیده تمامی کاستی‌های سیستم‌های موجود در صنعت مرتفع گردد. علاوه بر این، بهره مندی از پاداش‌های تشویقی در خصوص جذب و مدیریت نمایندگان جدید از قابلیت‌های مهم و جذاب این ساختار می‌باشد.
این سامانه از ابتدای آذر در سامانه بیمه‌گری بیمه‌های زندگی پیاده سازی شده و کلیه شبکه فروش امکان بهره‌مندی از ساختار جدید سازمان فروش را دارا می‌باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینترنت بانک رفاه بیمه البرز بیمه سرمد بیمه سرمد بیمه دی بانک ملی