تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 10:08
کد خبر : 7889

در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام شد

خرید و اهدای ویلچر به معلولان استان کرمان از سوی کارکنان بانک رفاه

خرید و اهدای ویلچر به معلولان استان کرمان از سوی کارکنان بانک رفاه
اخبار پولی مالی- کارکنان مهرورز و نوع‌دوست بانک رفاه کارگران استان کرمان در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و معلولان نیازمند این استان، ویلچر اهدا کردند.

به گزارش اخبار پولی مالی روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این اقدام مهرورزانه و انسان‌دوستانه کارکنان بانک رفاه کارگران در قالب مشارکت در پویش اداره کل بهزیستی استان با عنوان “هدیه شعبه ما، یک ویلچر”، انجام شد.
بر اساس این گزارش، مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان کرمان طی سخنانی در مراسم اهدای این ویلچرها که با حضور مدیران و مسئولان بهزیستی استان در محل مدیریت شعب برگزار شد، به اقدامات بانک رفاه کارگران در حوزه مسئولیت اجتماعی اشاره و تصریح کرد: برای بانک رفاه به عنوان بانکی اجتماعی به سهام‌داری سازمان تامین اجتماعی، حضور موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی یک تکلیف به شمار می‌رود و اقدامات بانک در این راستا به شکل روزافزونی در حال گسترش و توسعه است.
وی افزود: اقدام کارکنان بانک رفاه کارگران استان کرمان در راستای تهیه و اهدای ویلچر به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و معلولان نیازمند این استان در قالب پویش “هدیه شعبه ما، یک ویلچر” اداره کل بهزیستی استان نیز به منظور ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.