تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 خرداد 1402 - 10:50
کد خبر : 54489

توسعه به کارگیری پول های دوجانبه در روابط تجاری ایران و روسیه

توسعه به کارگیری پول های دوجانبه در روابط تجاری ایران و روسیه
اخبار پولی مالی_ روسای کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه بر تقویت مبادلات تجاری و بکارگیری پول‌های ملی دو کشور در تجارت دوجانبه تاکید کردند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی در دیدار الویرا نابیولینا رئیس‌کل بانک مرکزی فدراسیون روسیه و هیئت همراه با تاکید بر ضرورت افزایش مبادلات بانکی و پولی دو کشور گفت: تقویت و تسریع در توسعه روابط کارگزاری میان بانک‌های تجاری ایران و روسیه در دستور کار است.

رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های تجاری گسترده ایران و روسیه بر افزایش همکاری‌های زیرساختی بانکی دو کشور تاکید کرد.

فرزین همچنین با اشاره به پتانسیل کشورهای عضو ACU از روسیه برای شرکت در پنجاه و یکمین اجلاس سالانه اتحادیه پایاپای آسیایی در تهران دعوت کرد.

نابیولینا رئیس‌کل بانک مرکزی فدراسیون روسیه نیز در این دیدار ضمن تاکید بر تقویت مبادلات پولی و بانکی و استفاده بهینه از زیرساخت‌های بانکی دو کشور در جهت توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی تصریح کرد: تبادل هیات‌های فنی و تخصصی بانک‌های مرکزی دو کشور با هدف توسعه و تعمیق روابط پولی و بانکی در این راستا مهم قلمداد می‌شود که اجرایی شده است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.