تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
9 بازدید
کد خبر : 2053

تجدید و تمدید موفقیت‌آمیز گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریتی یکپارچه فولاد خراسان

تجدید و تمدید موفقیت‌آمیز گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریتی یکپارچه فولاد خراسان
اخبار پولی مالی- ممیزی خارجی هفت نظام مدیریتی در فولاد خراسان با موفقیت انجام شد و انطباق فرایندهای مورد بررسی با استانداردها تایید شد.

به گزارش اخبار پولی مالی، ممیزی شخص ثالث مجتمع فولاد خراسان که از ۲۰ شهریورماه آغاز شده بود، ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۰با برگزاری نشست اختتامیه به صورت ویدئو کنفرانس به پایان رسید.

به گفته معاون برنامه ریزی و فناوری مجتمع فولاد خراسان، تیم ممیزی شرکتSGS شامل سرممیز و ۴نفر از ممیزین این شرکت، در طی سه روز، ممیزی یکپارچه نظام های مدیریتی شرکت را به پایان رساندند. دکتر حسینیان، سرممیزی سیستم مدیریت انرژی و سایر سیستم های مدیریتی شرکت را بر عهده داشت و آقایان مهندس عبادی، تقوی، عضدی و خانم علوی اعضای تیم ممیزی سایر سیستم های مدیریتی بودند.

شفیعیان افزود: ممیزی های انجام شده برای تمام سیستم ها به صورت یکپارچه و در قالب ۱۶ نفر-روز نشست صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی، نشست پایانی این دوره از ممیزی، ساعت۱۴ روز دوشنبه (۲۲ شهریور) با حضور معاونان «منابع انسانی و امور اجتماعی» و «طرح و توسعه»، به صورت حضوری در محل دفتر قائم مقام شرکت انجام شد و معاون بازاریابی و فروش فولاد خراسان نیز به صورت مجازی در این نشست حاضر شد. مدیران و روسای شرکت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با استفاده از بستر مجازی (Skype For Business) با ارائه گزارش‌های مبسوط از فرایند ممیزی، در این نشست حضور یافتند.

معاون برنامه ریزی و فناوری شرکت، از تائید گواهینامه های کلیه سیستم های مدیریتی فولاد خراسان (بر اساس ۷ استاندارد مدیریتی) خبرداد.

گفتنی است شرکت مجتمع فولاد خراسان برای اولین بار در سال ۱۳۸۲ نسبت به استقرار استاندارد مدیریت کیفیت «ISO 9001 » اقدام کرد و موفق به دریافت گواهینامه مذکور گردید. سپس در سال ۱۳۸۳ با استقرار استانداردهای مدیریتی «زیست محیطی» (ISO 14001) و «ایمنی بهداشت شغلی» (ISO45001) در قالب سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) موفق به دریافت گواهینامه های استانداردهای مذکور شد.

در سال های گذشته، سایر استاندارد های مدیریتی شامل: «مدیریت آموزش» (ISO10015) «مدیریت انرژی» (ISO50001) و «مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان» ( ISO10002) و «مدیریت سنجش رضایت مشتریان» (ISO 10004) در شرکت استقرار یافته و هر سال در چارچوب ممیزی های مراقبتی، انطباق فرایندها و عملکرد مجموعه با استانداردهای یادشده توسط شرکت بین المللی SGS مورد ممیزی قرار می گیرد.
گفتنی است در این دوره سه روزه ی ممیزی، گواهینامه دو نظام مدیریتی ایزو ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴ تجدید شد و سایر نظام ها مورد ممیزی مراقبتی قرار گرفتند./

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینترنت بانک رفاه بیمه البرز موسسه ملل موسسه ملل بانک کرآفرین بیمه آسیا

بنر بیمه دی 24061400