تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردین 1401 - 10:50
کد خبر : 16137

با آغاز سال نو :

بیمه کوثر از هفت سین سازمانی خود رونمایی کرد

بیمه کوثر از هفت سین سازمانی خود رونمایی کرد
اخبار پولی مالی- شرکت بیمه کوثربا آغاز سال نو، هفت سین سازمانی شامل رضایت «سهامداران و خدمت‌گیرندگان»، رشد «سودآوری و سهم بازار»، توجه به «سرمایه های انسانی»، هوشمندسازی فرآیندها و ارتقای «سیستم‌ها و سامانه‌های اطلاعاتی»، چابکی در «ساختار و سازماندهی منسجم»، «سیاست‌ها و فرهنگ سازمانی ارزشی» و «سنجش و ارزیابی»در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، ابوالفضل آقادادی مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در آیین دیدار صمیمانه به مناسبت آغاز سال جدید با کارکنان این شرکت  ضمن تبریک آغاز سال ۱۴۰۱ و ماه مبارک رمضان گفت: امسال که به عنوان سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شده باید با همت، تلاش و کار تیمی برای بالندگی و تعالی شرکت بیش از پیش بکوشیم و در مسیر صعود به قله موفقیت گام برداریم.

آقادادی خاطرنشان ‌کرد: «رضایت مشتریان و خدمت خداپسندانه به خلق و سودآوری با حفظ و افزایش سهم بازار» دو هدف مهمی است که مدیران و کارکنان بیمه کوثر در هر جایگاهی باید آن را مد نظر داشته باشند. برای دستیابی به این اهداف باید «برنامه محوری و برگزاری جلسات و تعامل با بیمه‌گذاران و بیمه شدگان و سنجش عملکردها، تحلیل و رفع نواقص، یادگیری و توسعه فردی و سازمانی، نگاه هوشمندانه و تغییر عادت‌های رفتاری، شور و شوق در انجام امور و نقد منصفانه، اتحاد در مدیریت بحران‌ها، تفویض اختیار و مشارکت فعال همکاران در امور» سرلوحه کارها قرار گیرد. در همین راستا می‌توان متناسب با آغاز سال نو، هفت سین سازمانی شامل رضایت «سهامداران و خدمت‌گیرندگان»، رشد «سودآوری و سهم بازار»، توجه به «سرمایه های انسانی»، هوشمندسازی فرآیندها و ارتقای «سیستم‌ها و سامانه‌های اطلاعاتی»، چابکی در «ساختار و سازماندهی منسجم»، «سیاست‌ها و فرهنگ سازمانی ارزشی» و «سنجش و ارزیابی» را مدنظر قرار دهیم.

وی نیروی انسانی شایسته را بزرگترین دارایی و سرمایه شرکت دانست و افزود: شکر خدا ما در بیمه کوثر از این مولفه در کارکنان و شبکه فروش به خوبی بهره‌مند هستیم.

مدیرعامل شرکت فروش ۵هزار و۳۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر در سال ۱۴۰۰ را یک دستاورد مهم ارزیابی کرد و گفت: توجه داشته باشیم که این توفیق در حالی حاصل شد که ضمن رشد بالا نسبت به برنامه و حفظ ترکیب مناسب پرتفو، ما در نیمه دوم سال گذشته برنامه جدی حذف پرتفوهای پرریسک قبلی را در دستور کار قرار دادیم. رسیدن به این نصاب را به همه اعضای خانواده بیمه کوثر تبریک می‌گویم و از همه همکاران می‌خواهم در سال جدید به دغدغه‌های شبکه فروش توجه جدی‌تر کنند. ما زنده به آنیم که آرام نگیریم، موجیم که آسودگی ما عدم ماست.

آقادادی با اشاره به اهمیت شناسایی، ارزیابی و کنترل ریسک به منظور دستیابی به سودآوری در عملیات بیمه‌گری، بر حذف مراحل زاید و تسهیل فرایندها و ارایه خدمات غیرحضوری به ذی‌نفعان و استفاده از امکانات فناوری‌های نو تاکید کرد.

وی در پایان با یاداوری اینکه نگاه ما در بیمه کوثر باید انسجام تیمی و همراهی برای رسیدن به اهداف باشد، گفت: فرهنگ ما کوثری و شعار ما خیر کثیر است و این یعنی همه اعضای خانواده بزرگ و متحد بیمه کوثر می‌کوشند در راه بهتر انجام دادن وظایف به یکدیگر کمک کنند و در تعامل با مشتریان نیز بهترین خدمات را به آنان ارائه دهند. ان‌شاء‌ا… به حق صاحب نام کوثر، امسال سالی پر خیر و برکت برای همه مردم ایران باشد. ما با هم می‌توانیم و تا نفسی هست یار هم باشیم.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.