تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 10:34
کد خبر : 13269

با حضور مدیرعامل انجام شد:

افتتاح همزمان ۲ شعبه بانک سینا در شیراز

افتتاح همزمان ۲ شعبه بانک سینا در شیراز
اخبار پولی مالی- در راستای توسعه زمینه های خدمت رسانی به هم وطنان گرامی و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های شهر شیراز، 2 شعبه جدید بانک سینا در مرکز استان فارس با حضور مدیرعامل این بانک به بهره برداری رسید.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک سینا، ایمانی در مراسم افتتاح این دو شعبه با اشاره به برخورداری بالای بانک سینا از امکانات مدرن و محصولات متنوع گفت: شهر شیراز نیز با توجه به موقعیت استراتژیک و جغرافیایی مناسب و همچنین دارا بودن ظرفیت ها و جاذبه های بالای تاریخی، طبیعی، مذهبی و گردشگری از اهمیت و جایگاه خاصی در کشور برخوردار است و استفاده بهینه از این امتیازات می تواند کمک موثری در راستای تحقق اهداف و برنامه های توسعه ای بانک سینا باشد.
وی خاطر نشان کرد: بانک سینا در کنار توسعه شعب، توجه جدی به بهبود و ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیک دارد و در همین راستا طرح تحول دیجیتال را به عنوان یک راهبرد زیر بنایی و نیاز روز بانکی در دستور کار قرار داده است.
وی ابراز امیدواری کرد افتتاح دو شعبه جدید بانک سینا، زمینه ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به هموطنان در شهر شیراز را فراهم آورد.
گفتنی است دو شعبه آزادی و دانشجوی شیراز بانک سینا با حضور مدیرعامل، معاونین مالی و سرمایه گذاری و سرمایه های انسانی، مدیر بازرسی و مدیر منطقه فارس و کهگیلویه و بویر احمد و جمعی از اهالی و کسبه منطقه به بهره برداری رسید.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.